Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15år og lave ejen webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

Jeg har set at der er nogle 15årige der kan lave webshop altså programmere dem, men hvordaan har de lært det, det ville jeg gerne vide ??

 

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Dec 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo helt sikkert den autodidakte vej, jeg er selv en af dem - dog én af dem med grå hår i dag ;)

Jeg startede som 14 årig med maskinekode på C64, siden assembler på Amigaen hvor det blev til en hel del demo-programmering (Det var den måde man viste sig frem dengang, før internettet). Hele vejen igennem har det været interessen, nysgerrigeheden og udfordringen der drev værket.

Så de er kommet ind under huden på teknikken af egen vej, og så må man håbe at de supplere det med en tilsvarende uddannelse - så de ikke spilder deres tallent!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville downloade osCommerce og rode lidt rundt med det, så får du i hvert fald en fornemmelse af det.. Så kan du følge nogle turorials osv.

OsCommerce kræver dog et godt kenskab til php/mysql vil jeg mene!

Held og lykke!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale at du lærer PHP & MySQL og slf. HTML & CSS

Så kan du starte ud med at lave dine egne apps. og endag kan du måske blive ligeså god som de 15-årige :)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

yusuf:

Jeg vil anbefale at du lærer PHP & MySQL og slf. HTML & CSS

Så kan du starte ud med at lave dine egne apps. og endag kan du måske blive ligeså god som de 15-årige :)

Har lært html og css oger igang med php og MysQl, men hvis jeg lære de 4 ting kan jeg så lave en webshop ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

En webshop kræver mere end bare de 4 ting, som Peter skrev ville jeg starte ud med Oscommerce og kigge lidt på det og måske skrive mit eget system.

Men ikke noget jeg vil anbefale til en nybegynder.

Mvh.
Yusuf E

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)