Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er min side værd?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Jeg ejer siden www.hestetilsalg.dk

Er der nogen herinde der kan sige mig, hvad siden er værd ved et eventuelt salg?

Fakta for seneste 30 dage:

Besøgende:
1.214 Besøg
1.067 Absolut entydige besøgende
3.224 Sidevisninger
2,66 Gennemsnit af sidevisninger
00:01:17 Tidsforbrug på webstedet

Trafik kilder:
6,43 % Direkte trafik
23,06 % Henvisningswebsteder
70,51 % Søgemaskiner

Som sagt, siden er ikke til salg, men jeg ønsked at kende dens værdi.

På forhånd tak :)

Mvh Anders

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Siden er vel ikke mere værd end det tilbud du kan få!

Hvis jeg skulle købe en hjemmeside vil den pris jeg vil give for den være afhængig af den indkomst siden vil genere til mig.

Hvis jeg ville drive en forretning med salg af heste ville domænenavnet være det eneste interessante for mig....

Klovn

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:
Siden er vel ikke mere værd end det tilbud du kan få!

- Nej det er jeg helt med på, men jeg søger jo et svar på hvor meget det ca. kunne være.

Via AdSense har siden vel en indkomst på ca. $76 om måneden.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En tommelfingerregel på udenlandske sider, hvor folk køber og sælger websider er en pris noget i retning af 10-12 måneders overskud på siden.

I dit tilfælde giver den tommelfingerregel jo så en pris i nærheden af 4-5000 DKK.

Skulle jeg ud og købe en webside som din, ville følgende elementer blandt andet spille en rolle:

Hvor lang historik har siden? Har du tjent 76$ om måneden i flere år eller kun i sidste måned

Hvad er udviklingspotentialet i siden? Har jeg nogle ideer til videre produktudvikling eller synergieffekter, som vil gøre værdien højere for mig.

Hvad er SEO-potentialet? Er siden allerede placeret fornuftigt på gode søgeord, eller kan man hurtigt forbedre noget og øge besøgstallet. (Herunder også en vurdering af kvalitet og antal af links, som siden allerede har).

Arbejdsindsats/interesse: Hvor meget arbejde skal jeg selv lægge i siden, og handler den om et emne, jeg synes er interessant.

Det var et bud på en prissætningsmetode af den allermest simple slags og på nogle af de elementer, som kan spille en rolle for prissætning af en konkret side.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel ingen der kan give dig en pris, uden at der også ligger regnskaber ;o)

Du kan evt. henvende dig til en revisor, som så kan lave en vurdering.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)