Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skitse el. CAD kyndig søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du eller kender du nogen der kan, tegne/skitsere vores idéer ned på papir... hører vi gerne fra dig.

Vi har en del opfindelser på tegnebrættet men mangler evner for at tegne så eks. patentstyrrelsen kan se hvad det er vi søger patenter på.

Vi håber at høre fra nogen -

Bemærk venligst at du inden opgaven påbegyndes, vil blive bedt om at underskrive en hemmeligholdelsesaftale.

Fra KBH
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, jeg kender en der kan tegne Cad ring på  mobil:  21603840

Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak.

 

Jeg ringer til vedkommende imorgen.

 

:)

 

MVH Sibony

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stiller mig også gerne til rådighed - er selv igang med at udtage patent på min opfindelse. www.innoactive.dk - mob: 23 86 38 50

Med venlig hilsen : Jesper Boesen Nielsen

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers prøv at ringe til http://www.designpartners.dk/ 70263612, de er industrielle designere og er dygtige og ikke vanvittigt dyre.

Spørg efter Thomas, hils fra mig Steen fra Dansk Hosting.

Catillo, Web der virker!

Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Og tak.... dejligt med lidt flere muligheder...dette er ikke min stærke side, så disse henvisninger er guld værd.

Takker

MVH

Sibony

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

du må gerne sende mig en lille beskrivelse af det du skal have lavet. Hvis ikke det er alt for omfattende kan jeg godt presse det ind i kalenderen :-)

allan(at)orientium.dk

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er også frisk hvis I skal have tegnet noget i CAD. Både 2D og 3D.

Jeg har mange års erfaring i produktudvikling af designprodukter i forskellige materialer, og har et bredt leverandørnetværk i ind- og udland.

Jeg kan evt. tegne Jeres produkt i 3D, så I får en fil I selv kan vende og dreje. Denne fil kan så også danne basis for en prototype (SLS).  Når den endelige konstruktion er på plads kan jeg så lave egentlige produktionstegninger, og evt. hjælpe med leverandørvalg.

Mvh.

Martin

DVLOP

Fra greve
Tilmeldt 2. Jun 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da også gerne melde mig under fanen jeg tegner i 3D og kan muligvis også fremstille din prototype.

www.jla-teknik.dk

Mvh. Tim

Mvh. Tim

JLA-Teknik A/S

Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Tusind tak for jeres fine tilbud... jeg har haft meget travlt og skal til møde i aften så jeg begynder først at kontakte jer imorgen.

Glæder mig til at snakke med jer.

De af jer der har mulighed for at sende mig deres fastnet tlf. nr. må gerne gøre dette da jeg selv ringer gratis fra min egen fastnet :) Ja... man må spare der man kan for at kunne investere de få kroner i projektet ;-)))))

MVH Sibony

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)