Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder I hjælp til at træffe beslutninger om IT?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige startet en enkeltmandsvirksomhed og vil gerne høre fra alle jer erfarne hvor I får hjælp til IT? Jeg tænker både på hosting, valg af økonomistyringssystem, køb af PC/hardware og software i al almindelighed. Kan I henvise til gode websites eller gode leverandører? Vælger I store eller små leverandører?

Tak for hjælpen :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville spørge mit netværk. Evt. som du gør på Amino. Men du skal nok ikke vente et enentydig svar.  Sådan er det jo! Den ene kan lide moren den anden datteren!

Men for at vi kan udgyde vores begrænset vide, skal vi jo lige vide lidt omkring dit behov. Her mener jeg hvad skal dit system kunne? Har du 1.000 eller 1.000.000 kunder? Hvad skal du sælge? Osv…

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cruella.

Du skal først finde ud af hvad dit behov præcist er.

Med hensyn til økonomistyring tager du en snak med din revisor hvis du har en sådan, og finder ud af hvad vedkommende kan arbejde med af systemer.

Med hensyn til hosting er der MEGET stor forskel på både pris og kvalitet. Hvis du er håndværker, vælg billigt. Hvis du er til webshops eller andet, find ud af hvad dit behov er, og vælg kvalitet frem for pris.

PC-udstyr, software m.v. kan du købe dig fattig i. Hvad skal du bruge det til? Hvilke krav har du til funktioner?

Der er mange gode tråde herinde på Amino, men find først ud af hvad dit behov og dine krav er. Du kan spare rigtig mange penge ved at vælge rigtigt første gang du investerer.

Mvh.

ditbrugtmarked

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)