Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til phpbb, mangler en programør

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gutter.

Jeg har en side bodybuilding.dk, som vi har en del problemer med. Vi har en del brugere og har lavet en del tilføjelser.

Vores primære problem er at hastigheden kan være meget svingende. Nogle dage køre siden fint, men som regl tager det alt for lang tid at navigere rundt på siden. Vi mener at det hemmer sidens udvikling.

Hastigheden på serveren og databasen er der intet i vejen med vi skulle have rigligt med båndplads.

Jeg er på jagt efter et firma eller privatpersoner, som har tilstrækkelig med indsigt i disse phpbb sider til at kunnne komme med et konkret bud på løsningen.

Hvem tror i der kan hjælpe mig?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Båndbrede har intet at gøre med hastigheden på din database, det kommer an på ydelsen på maskinen den kører fra.

Jeg kan godt hjælpe dig, min timepris er 650kr i timen, og du skal være indstillet på at forudbetale 33% af det estimerede forbrug.

Kontakt mig på mmc@mc-solutions.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bodyman.

Skal det gøres ordentligt vil jeg gerne hjælpe dig for 1000kr i timen.

Jeg tager normalt kun 250kr i timen for denne type ydelser, men at underbyde "konkurrenter" ville jo være et hårdt slag for mit image :)

Du er velkommen til at kontakte mig på tlf. 2586 4573.

VH Jørgen Olsen

Olsens IT

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt med interesseret, men har haft et par programører indeover siden uden den helt storre succes. Har i nogle refferencer altså har i arbejdet med phpbb forums før?

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bodyman

Har du ikke fået hjælp endnu, så smid mig en mail på info@sharksmedia.dk. Har et par kunder som anvender phpbb, så har god erfaring med optimering på netop det system.

Mvh. Michael 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for alle de godt tips. Men jeg eftersøger nu stadig en refference til et prof. forum med phpbb. Problemet er at vi har haft en masse php eksperter inde over forumet, men ingen er kommet med en super løsning. Så vil meget gerne have en kontakt en et firma som har lavet en del store løsninger.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Koere bodybuilding.dk paa sin egen server som ikke hoster andre websites? (Jeg gaar ud fra at det ikke en en shared webhost, naar nu i koere Fedora core)

Og har du nogle ide om hvor mange sidevisninger i ca har hvert minut.

For du har ret i at siden er meget langsom, men det der tager tid er for server at lave siden, ikke at sende den til brugeren.

ps: Jeg er 98% sikker paa at det der goer jeres website langsomt er den gule bjaelke i har ude i venstre side paa alle jeres sider. Det baserer jeg paa det simple faktum at selv sider som ikke indeholder andet dynamisk indhold, saa som http://bodybuilding.dk/kontakt ogsaa er langsom.

Martin

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

bodyman:

Så vil meget gerne have en kontakt en et firma som har lavet en del store løsninger.

Det kræver lige at du tager dig sammen og svarer på de henvendelser du får, vi har sådan set stillet os til rådighed én gang :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok, takker for hjælpen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)