Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorlokale eller kontorfællesskab søges i København og Nordsjælland.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi håber ad denne vej at finde vores nye lokaler, gerne i et kreativt miljø.

Vi, Vinkel+co, er et mindre kommunikationsfirma, som søger nye lokaler eller kontorfællesskab i København og Nordsjælland. Vi er fire personer (journalister og grafikere) og har brug for omkring 100 m2, hvis det er et selvstændig kontor. I et kontorfællesskab har vi i sagens natur brug for fire pladser.

Vores hjemmeside er: www.vinkel-co.dk

Mange hilsner

Mads, Vinkel+co

  

 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for dit svar. Men jeg har kigget på den hjemmeside uden held.

Mads

 

Fra Fredensborg
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ved at lave en meget attraktivt og eksklusivt kontorfællesskab i Hillerød. Vi kommer til at holde til i meget flotte lokaler, hvor der findes 1 mødelokale, 1 konferencerum, køkken, depot, store flotte lokaler med udsigt til Frederiksborg slot.

Huset er MEGET præsentabelt så det er oplagt at bringe kunder til Jer. Der findes 10 parkeringspladser til Jer og kunder.

Huset er fuldt møbleret i moderne stil - så det eneste I skal er at medbringe computer.

Prisen vil være ca. 6.000 pr. mand.

Vi er p.t. 5 personer fordelt på 3 virksomheder. 1 virksomhed arbejder med HR / rekruttering, 1 med salgstræning, 1 med selvledelse. Det er vigtigt for os alle, at vi kan hjælpe og sparre med hinanden både personligt og forretningsmæssigt. Der er plads til ca. 10 personer så måske kunne dette være ideelt for Jer.

 

Sig endelig til hvis dette kunne være interessant.

Venlig hilsen 

Søren Heissel 26310848, soren@implemind.dk

http://implemind.dk 

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg vil gerne invitere dig og dine kolleger ud og se vores kontorfællesskab WorkingShowroom på Østerbro i København.

Med beliggenheden lige ved Vibenhus Runddel er det optimalt hvis i både har kunder inde i byen og i Nordsjælland.

Der er et par virksomheder som er vokset ud af de rammer som vi pt kan tilbyde og derfor har vi nu pladser ledige som umiddelbart matcher jeres behov.

Lokalerne er fuldt møblerede og der er mødelokale, køkken, gode toiletfaciliteter, lyn hurtigt internet, let lagerplads, fri parkering osv.

Du kan se en smule mere på www.WorkingShowroom.com 

Prisen kan vi altid tale om... Det kunne være spændende at have et kommunikationsfirma i fællesskabet.

Du kan fange mig på telefon  26 24 20 62  for nærmere information.

Med venlig hilsen

Lars Grønkjær

 

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Mads,

Grundet en konkurrenceklausul har jeg lige fået noget ledige lokaler på Allegade 13, 2.sal på Frederiksberg, og i har mulighed for

at få lokalerne på meget rimelige vilkår, hvis jeg blot kan bevare mit ene skrivebord i den ene ende af kontoret, hvilket ikke generer,

da kontoret er på 175 kv.meter + 50 kv.meter terrasse.

Kontoret ligger imellem Frb.Have og Frb.Rådhus med TV2 Lorry som nabo, og det er en super kontoradresse, som mange menne-

sker kender.

Kontoret er allerede møbleret, hvis i har brug for det, og ellers kan det kan flyttes.

Der er trådløst netværk og omstillingsanlæg, der frit kan benyttes, hvis i blot etablerer et par linjer ud af huset.

Det er et suverænt kontor, men vigtigst af alt - det har charme, og så er det en del af et iværksætter-miljø, hvor der er et it-

firma på 1.sal, og om sommeren fås det nok ikke meget bedre.

Ring på 27 14 36 83, hvis i ønsker at se kontoret, og det er ledigt, så i kan overtage det hurtigt.

 

Venlig hilsen

 

Tom

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg har før søgt efter kontorlokaler ad denne vej, men desværre forgæves.

Vi søger i Helsinge området, og har mere eller mindre givet fortabt. Så nu er det at vi selv bygger, og får den plads og indretning vi har lyst til.

Naturligvis bygger vi mere end behovet er pt, så I er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig.

Ha´ en god fredag -

Mvh.

Søren

Ps. Ellers tag kontakt med anden Søren, som også skriver her på tråden -

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Vi vil da gerne hjælpe dig, vhis du stadig mangler: http://www.citycallcenter.dk/services/kontorleje/

(pt. to kontorlokaler ledige, men du kan jo kigge forbi, hvis du vil se mere)

Vi ligger ikke på kontorfaellesskaber.dk, da det ikke er på kontorudlejning at vi tjener penge. Så når de skal have 10 % af lejen i et år, vil det betyde dyrere leje for vores kunder. Og med de huslejepriser der er herinde i KBH K i forvejen, ville det nærme sig et ublu niveau.

Men så må man jo bare reklamere på anden måde. :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)