Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs domæneudbyder søges (ikke gratisdns)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er ved at være træt af den elendige service jeg modtager hos min nuværende leverandør af hjemmesider, jeg er utilfreds med at de ikke værdsætter den del af min forretning jeg har lagt over til dem.

Derfor søger jeg nogen jeg kan købe domæner af i fremtiden, jeg skal bruge .com, .net, .org, .eu og .dk. Andre domæner er selvfølgelig et plus, en API-reseller løsning er et endnu stører plus.

skriv også gerne hvis du kun kan, eller kun kender nogen, der leverer .dk domæner, så må jeg fortsat købe de andre igennem joker.com.

Gider ikke diskutere GratisDNS her, det er fint hvis du aldrig har haft problemer med dem, jeg er ligeglad det har jeg. Det er fint hvis du påstår at man ikke kan tillade sig at klage over en gratis service, nu er det bare engang sådan at den service jeg modtager fra gratisdns på ingen måde er gratis ... tværtimod. Hvis girafen selv kommer og blander sig i situationen får jeg sikkert den samme gamle smøre, det er ikke interesant, så lad venligst være.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

 

Jeg plejer altid at købe .dk domæner igennem www.webhosting.dk, hvor .dk domæner kun koster 32,50 kroner inklusiv gebyr og moms. Du får derved også adgang til deres DNS manager, som jeg ikke har erfaring med.

Jeg plejer altid at købe domænerne hos webhosting.dk, hvorefter jeg flytter dem over til GratisDNS.dk for at styre DNS'en.

 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mine egne DNS  Servere som kan nogle ting gratisdns' ikke kan (de servere har du sådan set også adgang til Martin) , jeg vil kigge på webhosting.dk igen selvom jeg nok ikke får dem til at tilbyde mig API  lige med det samme :)

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det kræver da ingen service for at bestille et domæne hos GratisDNS?

Du har dine egne DNS servere, så på admin.gratisdns.dk ændre du bare til dine egne eller under bestillingen?

Evt. hyr en konsulent, hvis det er for svært at bruge GratisDNS...

 

Men ellers hvorfor ikke bare blive registrar hos DK-Hostmaster?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

For alt andet end .dk-domæner bruger jeg typisk Enom.com - jeg ved de har API reseller og jeg er oprettet men jeg aner ikke hvor godt det er, for så langt er jeg aldrig rigtigt nået :O (Jeg ved at www.webhosting.uk.com bruger Enom's API, og det virker - aner bare ikke hvor svære de er at kommunikere med)

Ellers har jeg hørt flere gode ting om Joker.com's API - det er vidst faktisk dem GratisDNS bruger.

Men spørg endelig igen, hvis du vil vide mere ;-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Specifikt bruger jeg selv joker, udemærket system. Det virker og der er ingen hjerneblødninger.

Men det er stadig dk domæner der er mit største problem.

 

 / Mikkel

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

www.device.dk - det er ikke de billigste på marked, men ellers er servicen i top og api, de tager 50 kroner ex. moms.

 

 

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor går du ikke direkte til kilden DK-Hostmaster?

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dk toastmaster kræver 25K i sikkerhed hvis man skal købe domæner direkte igennem dem. .

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

En bankgaranti er også en mulighed.

Men hvor mange domæner drejer det sig om årligt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)