Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et script a la dba.dk eller guloggratis.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Ville lige høre om der er nogle af jer herinde der kender et script/software som kan det samme som eller ligner, dba.dk eller guloggratis.dk i features og opstilling?

Gider ikke bygge noget fra bunden hvis der allerede findes noget som kan bruges som platform til at bygge videre på.

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med mener du med "scripts"? ... taler du om selve sidens opsætning, menuer, javascript, eller hvordan skal det forståes?

Digital Communication | Integration

Fra Jyderup
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Prøv: Scripts.com :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt når man køber en færdig løsning, det kunne være et link directory, så ville jeg kalde det et script. Det indeholder alt for at køre et website, med de funktionaliteter der nu en gang er i det pågældende script.

phpBB ville jeg også kalde for et script. Kan godt se nu jeg fordyber mig i det at script, kan være alt fra som du siger et lille stykke kode i java og så helt op til større scripts, over mange sider.

Scripts.com - de kalder det - som jeg forstår det - for "classified ads script" men ingen kan umiddelbart det jeg efterspørger.

Skal kunne opsættes gerne med en forside som guloggratis.dk hvor man ser de forskellige kategorier med en angivelse af hvor mange annoncer der er i hver, angivet med en parantes bagefter og så det pågældende antal.

Det skal desuden være noget der kan tilpasses da vi ønsker nogle ekstra features. Det er ligemeget om det er php, asp, eller asp.net. CGI og lignende er ikke interessante.

Plus der skal være tænkt på SEO i det pågældende script, dvs at der skal som minimum være tænkt på Annonce overskrift som titel, søgemaskinevenlige URL'er dvs ikke noget ..../index.php?=ID809792834 men istedet ..../den-ting-der-nu-sælges. Hvis der er tænkt på de ting eller er de nemme at implementere så kan det overvejes. Chancen er at har de implementeret og tænkt på ovenstående så er flere af de vigtige SEO ting også implementeret eller gennemtænkt.

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Digital Communication | Integration

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS funktionen i sig selv er der egentligt ikke brug for, det er meget få statiske sider hvis nogen overhovedet vi skal lave. Derudover mener jeg det vil blive alt for meget at skulle til at sætte dette sammen med et af de nævnte CMS systemer, eneste funktion jeg mener der kan bruges er det at du kan styre hvilken indhold de forskellige brugere kan bruge.

Jeg har i stedet søgt på "Classified Ads Script" og fundet nogle stykker som kunne være interessante, med lidt udvikling. Ved mange af disse scripts er der mulighed for at firmaet bag scriptet/systemet kan tage sig af evt. tilkpasninger, det vil formentligt sænke udviklingsomkostningerne en del da de er 100% inde i deres eget system og ved hvordan tingene skal laves så det passer til deres system.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)