Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til markedføring

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Webkegle

 

Med den ihærdighed du lægger for dagen i aflsøring af påståede hemmeligheder i Marcels firma, ville det vel egentlig være passende, om du gjorde det klart for os andre, hvem du i virkeligheden er, så vi kunne vurdere, hvilken interesse, du, din manager og den mystiske hr. Jan, har i at bibringe os andre viden om Marcels forskellige adresser og registreringer.

Du har i et indlæg, som handler om Slottys salgsbreve drejet fokus over på en - for mig at se - opdigtet historie om hemmelighedskræmmeri i et seirøst reklamebureau. Hvis det ikke har været din intention at stille Marcel i et uheldigt lys, har din kommunikation - efter min bedste vurdering - været fuldstændig mislykket. Du fremstår som én, der uden nogen synlig grund kaster mistanke om uhæderlighed på et andet firma. Måske er Marcel en konkurrent?

 

mvh Hans

Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-08-2006 01:13:53 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Kære Webkegle






Med den ihærdighed du lægger for dagen i aflsøring af påståede hemmeligheder i Marcels firma, ville det vel egentlig være passende, om du gjorde det klart for os andre, hvem du i virkeligheden er, så vi kunne vurdere, hvilken interesse, du, din manager og den mystiske hr. Jan, har i at bibringe os andre viden om Marcels forskellige adresser og registreringer.



Du har i et indlæg, som handler om Slottys salgsbreve drejet fokus over på en - for mig at se - opdigtet historie om hemmelighedskræmmeri i et seirøst reklamebureau. Hvis det ikke har været din intention at stille Marcel i et uheldigt lys, har din kommunikation - efter min bedste vurdering - været fuldstændig mislykket. Du fremstår som én, der uden nogen synlig grund kaster mistanke om uhæderlighed på et andet firma. Måske er Marcel en konkurrent?






mvh Hans





Nej Marcel er ikk en konkurent for jeg arbejder i et firm der udvikler kundespecific software til e.g. production og process control. Jeg er fallet over ham og andre ogse for sags skyld som virker meget besoenderlig for mig. For nogle tid siden det var ogse galt med design paa ders site etc. Det var helle ikk noget jeg opdigtet. Marcel skivver paa sit site at der er 49 mensker mindest i firmaet og saa er de jo et af DKs stoerste bureaus men inge har rigtig hoert om dem foer. Og de er start i 2004 og har hired 40 mand i 2005 uden at vare kendte? Og et I/S er starte i January 2006 og er registered uden ansatt og uden at vaere et A/S.....

Min manager har ikk noget med at goerre? Og Jan heller ikk.



 



Jeg ved ikk hvad som det er jeg har opdigte? Siger du det er forkert at Marcel kaller sit firm for et A/S? Eller at det er forkert hvad der staar på cvr.dk? Hvis det er rigtiget at der staar A/S paa www.refocus.dk og I/S paa cvr.dk /ingen ansatte har jeg ikk opdigtede noget vel?

Men pyt nu for jeg rejser til California om nogel timer og er ikk tilbage i DK foer om uger. I finner nok ud af hvad som der er right & wrong :-) Jeg ka god se at jeg ikk skal bland mig men jeg er ikk god at holde mund naar der er nogt der lugter



 



C ya!



Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-08-2006 01:54:34 Forfatter: Webkeglen



Jeg ved ikk hvad som det er jeg har opdigte?



 

Du har opdigtet den "spændende" vinkel på historien om Marcels virksomhed.

Marcel har gang på gang svaret dig seriøst på dine insinuationer, men du bliver bare ved.

 

Jeg tager ikke stilling til, om dine oplysninger er korrekte, og jeg tager ikke stilling til, om Marcels oplysninger er korrekte. Jeg finder det blot besynderligt, at Slottys vigtige tråd skal hijackes, blot fordi Marcel udtaler sig.

 

mvh Hans

Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er i en beslægtet branche, og bruger networking meget målrettet. Så et godt råd er, find ud af hvilke 20-30 virksomheder du VIL have som kunder. Find ud af hvor deres beslutningstagere kommer, hvem de kender osv. og brug så dit eget eller andre netværk til at sørge for at møde dem personligt. For som en anden skrev, det er en tillidssag, og det gælder derfor om at de kender dig. Salgsbreve og en hjemmeside er gode og kan give lidt - specielt når man er blevet kendt og har referencer man kan vise. Men det er den direkte bearbejdning der rykker - i startfasen.
Jesper Sommer Salg- og marketingchef i fitinfitness.dk
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Underlig måde at misbruge en tråd i Amino

Slotty: har du fået til at virke siden eller har du stadig problemer?
Nu
kan jeg ikke læse salgsbrevene, da de er taget af dit site igen, men du
skriver at du selv har lavet det ene og haft en proff til det andet.
Men noget tyder på at det ikke er blevet godt nok af det alligevel...

Hvis dit salgsbrev f.eks indeholder mange af lignende udtalelser:

> En undersøgelse fra analysefirmaet Gartner Group

> viser, at omkring 40%
af de virksomheder, som har haft

> alvorlige systemnedbrud, må dreje
nøglen om inden for 5 år.


som denne fra din forside så ville jeg personligt blive mere skræmt end interesseret.
Har du overvejet at lade en ny proff vurdere dit salgsarbejde?


Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Nej, Salgsbreve gav ingenting - men jeg har noget igang ved Modebooker - og det ser lovende ud. Allerede i første fase havde de booket 9 møder, så det er perfekt.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej webkeglen

Hvad er egentligt din mission med denne form for indlæg i en ellers meget seriøs tråd? Jeg synes ikke, at det klæder en aminobruger at ty til den form for argumentation. Hvis der endeligt skulle være noget skummelt ved Marcel og hans firma, tror du så ikke, at de forlængst havde drejet nøglen om?

Marcel er efter min mening et meget anstændigt menneske, der hjælper andre uden at skulle have noget til gengæld..det er et prisværdigt menneskeligt træk at have.

Skulle du ikke stoppe nu? Eller du er måske stoppet?

 

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
En måde at markedsfører sig på ville være at tilmelde sig Kort&Godt ;-)

 


 

Vi leder efter virksomheder, der tør satse på en anderledes markedsføring... nemt og billigt!

 

Mvh

Tommy Duus

 

Kort&Godt

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 4 (39 indlæg)