Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ris og ros til min website.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

jeg har lige fået lavet min website om og kunne derfor godt tænke mig at høre jeres mening.

WWW.Jh-service.com

Med Venlig hilsen

Jannie H

Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie

Flot side, godt lavet.

Dog er der et par småting på designet...Linkbjælken går ud over sidens kant. Det hvide banner med "JH servise" er ikke det bedste jeg har set, det må du kunne gøre bedre :) og så er der lige billedet med ringende i himlen det syntes at stå uskarpt i forhold til vandet i toppen og de andre billeder.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie.

Det er en god side, som sikkert indeholder de infomationer, som den skal. Men den grafiske del af siden synes jeg dog er lidt anstrengt. Der går desværre for meget "effekt" i den. Siderne fader over i hinanden og det plaskende vand distraherer mine øjne, så jeg ikke kan koncentrere mig om teksten.

Dine billeder på siden bærer lidt for meget præg af, at du har købt nogle billeder som "skulle have vand på sig". Jeg ville foretrække dem lidt mere personlige (det kan man godt og samtidig være professionel". Få taget nogle gode billeder af det glade personalet eller lignende. Det ville gøre siden mindre "industriel".

Jeg håber det kunne bruges til noget...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)