Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår bliver jeg opdaget??

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

På mine søgeord?? google robotten har ikke været forbi min side siden midt sep, ser det ud til? og jeg tror jeg har skrevet f.eks. "pakkekalender" 100 gange uden at det er opdaget- vi er helt ude! (der er kun noget med indpakning på side 8 eller 9!!)

Hvordan pinger jeg den robot??- ja på lovlig vis!

 

Mvh Claus www.frydefuld.dk

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at skaffe flere relevante, indgående links med ordet "pakkekalender" i ankerteksten. Brug det desuden i dit title-tag og i h1, så bør du være godt kørende.

Men der er en del konkurrence på det søgeord, så der kræves nok en del arbejde. :)

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

øhh title-tag?? og h1?? ikke h4* GRINER* jeg er MEGET grøn her, jeg aner ikke hvad det er du skriver ;O)
MVH Claus

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Frydefuld.dk:
øhh title-tag?? og h1?? ikke h4* GRINER* jeg er MEGET grøn her, jeg aner ikke hvad det er du skriver ;O)

Ment på bedst tænkelige måde; hvis du vil ligge godt på Google, men intet ved om emnet, så skal du nok kraftigt overveje at hyre en proff til jobbet.
Det er bestemt ikke hjernekirugi at arbejde med søgemaskineoptimering, men det tager tid både at lære og praktisere det - og ud fra du ikke engang ved hvad title-tag og H1 er, så mangler du stadig den helt grundlæggende viden.

 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

forklar forklar... ;O)

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan enten selv stå for sin søgemaskineoptimering, hvilket mange gør, da man kan spare en del på den ren front. Hvis det er kan du følge med på f.eks. SEOmoz, der har nogle rigtig gode artikler om emnet og har de seneste branchenyheder indenfor søgemaskiner. Her kan du finde en udmærket liste over ting, du selv kan gøre.

Ellers kan du hyre en prof til det, hvilket - hvis du hyrer den rette - kan give glimrende resultater.

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det ikke passe at der er et max ang key words?

Da jeg kan se han har en del af dem!

din description burde du også lave om, du skal lave en beskrivelse af hvad dit site går ud på..

ikke alle dine varer ! :p

 

Ang din title, der burde du som martin siger, skrive tingene som du vil findes under.

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen og tak for hjælpen, jeg vil læse og ændre det jeg kan fluks-

Og ja man kan jo få prof. til alt også drive sin butik, hvis man har penge nok! Og havde jeg det brugte jeg nok ikke tid her, men hyrede "bare nogen" til det- men jeg syne ikke rigtig i svarer på mit spørg-

HVORDAN får man robotten til at komme?? jeg kan vel ændre nok så meget, men når robotten ikke kommer? Hvordan får man den til at komme??

Jeg ved ikke om der er max. antal key words i WM delen, det er da værd at prøve- jeg tror jeg tager alle mine adwords og kopierer der over..

 

MVH Claus

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om der er en speciel måde hvor du kan fortælle den skal komme så ofte. men altså hvis du får nogle eksterne links, som robotten går igennem ofte, burde den komme ind på din side via dem.

men hvad er det egentlig du vil opnå, er du ikke kommet på google ?

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke med det jeg havde håbet- fordi der er ændret meget siden midt sep, og jeg ikke var OBS på at jeg i sep skulle skrive om julevarer for at blive set på det i nov f.eks- og så vel skrive om badetøj i januar!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)