Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Styrk din virksomhed med en freelancer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Står du eller dit firma netop nu eller blot en gang imellem og mangler en freelance klipper eller fotograf til relevante opgaver, vil denne henvendelse måske have interesse.

 

Undertegnede opererer nemlig inden for netop de felter og har mulighed for at rykke ud i hele Danmark i forbindelse med opgaver. Det vil dog også være muligt at klare opgaver på langdistance, da jeg har eget kameraudstyr og moderne redigeringsfaciliteter.

 

Mit erfaringsgrundlag rækker vidt, og jeg har efterhånden mange års erfaring med at klippe i både AVID, Final Cut Pro og Adobe Premiere Pro, ligesom jeg har mulighed for at stå for kameraoptagelser i både dv- og HD-kvalitet.

 

Jeg har igennem tiden filmet og redigeret et væld af produktioner af divergerende karakter. Blandt andet har virksomhedsfilm, nyhedsindslag, bryllupper, portrætfilm, foredrag, events, musikvideoer, kortfilm og senest en række kunstvideoer været imellem hænderne. Ingen opgave er for stor, ingen er for lille.

 

Hvis du eller din virksomhed mangler arbejdsopgaver inden for mine kernekompetencer udført freelance og med professionalisme som nøgleordet, kan jeg kontaktes på uk@companypictures.dk eller tlf.: +45 30226632.

 

Venlig Hilsen / Best Regards

Uffe Karlsson

Company Pictures
Ærtevej 8, 3. th
2700 Brønshøj
Cell: +45 30226632
www.companypictures.dk

 

Videoproducent hos Company Pictures

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Jeg har fået den fantastiske ide at lave dokumentarfilm, med alt hvad det indebærer.

Alt er tilrettelagt, dog er min udfordring nu, at jeg har brug for hjælp til at lære at håndtere et kamera m.lys, lyd etc. Jeg har ingen erfarring, (men brænder for det )og har derfor brug for at lære teknikken at kende.

Da jeg kan se du er fotograf vil jeg derfor høre om du selv eller,om du evt.kender en der kan hjælpe mig med dette.

Mvh

Charlotte

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

 

Lyder interessant. Kan du evt. fortælle mig lidt mere om projektet? Hvad der skal laves, og hvilket udstyr du har tænkt dig at bruge? Du er velkommen til at kontakte mig på min egen mail, uk@companypictures.dk.

 

mvh

 

Uffe

Videoproducent hos Company Pictures

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Jeg har sendt dig en mail, på din egen e-mailadresse :-)

Mvh

Charlotte

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)