Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kan hjælpe med, samt give tilbud på komplet hjemmeside / webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Galten
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

 

Prøver mig lige her, kan se jeg sikkert er kommet det rigtige sted hen...

Jeg skal have lavet mig en komplet hjemmeside der skal tale sammen med diverse leverandørers hjemmeside / lagerliste, og automatisk opdatere udfra disse, derudover skal den selvfølgelig også kunne trække info om egne varer og ligge på siden.

Derudover skal der bruges et regnskabsprogram, der kan snakke sammen med hjemmesiden og styre evt. lager.

Sidst, skal hjemmesiden jo designes.

 

Der mangler jo sikkert en del info - men skriv til mig, så skal jeg svare så godt jeg kan!

På forhånd tak for hjælpen..

 

mvh

Niels Wink

 

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Vi er netop i gang med et sådan projekt for en kunde.

Du skal være velkommen til at kontakte mig.

 

Jon Hauge

relationhouse.com

31 62 62 04

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Vores avancerede Sydkom WebSHOP løsning kan mange af de ting du efterspørger her, plus en hel del mere :)

Derudover har vi API-integration, sådan at den kan kobles på (næsten) et hvilket som helst regnskabsprogram.

Kontakt os ved at klikke her - for en yderligere uforpligtende dialog om dine behov & ønsker, samt demonstration af løsningen og referencer.

 

Fra Saigon
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels B,

Jeg vil meget gerne høre mere om opgaven, og samtidig hjælpe dig igang, projekt-plan, prisoverslag

Med venlig hilsen

Kim H.

www.mwc.com.vn

tkhau@mwc.vn

 

 

http://www.mwc.vn - Professionel & Unik Webdesigns/Webshops, microsites, reklame-banners, visuel designs, billede manipulation

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Da det er et større projekt, er jeg interesseret i en mere fyldestgørende beskrivelse af det ønskede system. Skriv mig en mail på info@sharksmedia.dk, hvis du ikke allerede har fået hjælp.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Hvis du ringer til mig på 40685707 kan vi tage en lille snak om projektet.

Det som måske kan volde problemer er ønsket om at kunne trække data fra andre steder. Ved du om leverandørerne har API'er på deres lagersystemer? Hvis det ikke er tilfældet, kan vi med lidt held finde en anden løsning.

Hvis du har yderligere specifikationer til projektet kan du sende dem til psj@taketwo.dk

Mvh Peder Steen Jensen

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Det kan vi godt hjælpe med. Du skal være velkommen til at kontakte mig på 28250774.

vh.

Jesper Ordrup

Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Vi har bl.a. lavet såden et system til malbilligt.dk

Du er velkommen til at kontakte mig såfremt du ønsker et tilbud på hjemmesiden.

Mvh.

Martin Timm

Argumenta

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Hvis dit projekt er lidt udover standard CMS'er og webshops så kunne det være en idé at få ideen konkretiseret og lavet en system beskrivelse.

Vi arbejder med konkretisering af IT ideer og koncepter, fra start til slut. Vi indeler det i faser og du kan springe fra i hver fase, du får altid noget med fra hver enkelt fase, som du kan bruge som materiale hos andre leverandøre. Hvis du så vælger at bruge os som leverandør slåer vi en streg over de første faser og giver dig et godt tilbud på det endelige system.

Hos os er intet standard løsninger, men nye udfordringer vi glæder os til.

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Der er mange tilbud til dig allerede.

Jeg må nok give folk ret i, at det er svært at hjælpe, når der ikke er en klar kravspecifikation.

Jeg vil anbefale dig at kontakte Scriptserver Solution på tlf. 33 26 56 83.

De kan give dig alt fra webshop, hjemmeside, professionelt design og kontakt til et godt firma, der kan lave dit kommende system til regnskab. Samarbejdet mellem din kommende regnskabsprogram leverandør og hjemmeside leverandør er nemlig sindsygt vigtig. Dertil kommer, at Scriptserver leverer hurtigt.

Firmaet var i gamle dage Kuhl & Co., der var en design virksomhed. Nu er de med tiden blevet en IT virksomhed, men har stadig design kompetencerne i huset.

Du kan altid sige at jeg har henvist dig, så er jeg sikker på at I nok skal få en god start sammen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)