Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underskud i personligt ejet firma..

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Peter.

Jeg graver ikke gamle tråde frem - du graver dog et gammel irrelevant mellemværende frem (vores samarbejde som desværre ikke blev til noget. Det spekulerer jeg ikke så meget over, men når du tager det frem igen og igen må du jo virkelig føle dig stor og eftertragtet). Oplever du et mersalg i forbindelse med indlæg der fortæller hvordan du ikke kunne bruge "Olsens Revision" fordi han ikke var god nok? Det behøver vi vidst ikke snakke mere om - og jeg er glad for at du ikke umiddelbart har bedre kort på hånden.

Jeg har lov til (håber jeg), på lige fod med alle andre at deltage i debatten - og du er selv skyld i at mange tråde kommer ud på et sidespor - f.eks. når du ikke kan lade konkurrenter komme med bud på opgaver også og samtidig holde en saglig tone.

Jeg finder det meget flabet hvis en konkurrent kommenterer mit bud med "hmm" og han selv højst sandsynligt tror på at han er så stor at det nok skal overbevise kunderne om at jeg er en plattenslager - et enkelt "hmm" skal sgu ikke få mig ned ned flaget - jeg er klar til at tage kampen op.

Alle mine indlæg hvor jeg byder på opgaver herinde bliver kommenteret af dig Peter - og ofte i en meget nedladende tone - det er jeg meget utilfreds med. I det mindste kan jeg udfra det se at du er rimelig desperat og det er da en lille trøst når man bliver angrebet på den måde.

Du forsøger hele tiden og få det sidste ord ved f.eks. og sige "over and out" - så har du ikke mere og sige i den sag og vil i øvrigt ikke spilde mere tid på mig - men lider dit selvværd så ikke et knæk når du alligevel vender tilbage når du føler dig tilpas provokeret? Er du træt af at føle dig provokeret må du:

1. Vænne dig til at der er mange der byder ind på bogholderiopgaver fra nu af.

2. I øvrigt lade mig være i fred - der er stor sandsynlighed for at du stadig kan hakke på andre firmaer (hvis de f.eks. udtaler sig om ting de ikke har forstand på). Du kan så vente med at gå til angreb på mig til jeg rent faktisk dummer mig ved at skrive noget sagligt ukorrekt.

Jeg ville sætte rigtig stor pris på om du for fremtiden slet ikke kommenterede nogle af mine indlæg. Jeg er jo kun en lille fisk du egentlig ikke behøver bekymre dig om - og folk kan vel bedømme med deres sunde fornuft om der er hold i de ting jeg siger om branchen - du har den rolle i mit forretningsliv at du er en hård konkurrent - du tager så og sige nogle af de kunder jeg føler mig berettiget til. Derfor kan vi ikke helt afslutte vores mellemværende - men konkurrence kender du vel til og det behøver ikke være så slemt.

 

 

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen...ja folk kan nok bedømme, hvem der er faglig her, og hvem ikke.

Jeg sætter en dyd i at hjælpe iværksættere, og mange gange ikke for profittens skyld, som du påstår!

Jeg tror nok, at mange Aminoer har fået gode råd og vejledning, ikke kun her via det offentlige

forum , men også via PM, privat mail, og også telefonisk. Og dette gratis!

Det ved jeg, at et hav af Aminoer kan bekræfte.

At du graver en gammel tråd frem med hensyn til Ejler, som jeg for iøvrigt ikke har noget mellemværende

med mere, er grotesk.

I den forbindelse kan jeg nævne, at jeg har SMBA`er som kunder(selvom jeg ikke uden videre vil råde

nogen af mine kunder at stifte SMBA), så jeg ved SGU hvad jeg snakker om.

Du prøver kun at tage her på Amino, men hvad giver du af faglige ting? I mine øjne INTET!

Det er ikke uden grund, at kunder du har kontaktet her på AMINO , vælger dig fra og tager os istedet.

Så det er ikke altid prisen, der er afgørende, som du også påstår.

 

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Seriøst kunne i ikke tage og oprette en anden tråd istedet for at ligge de her indlæg i min f....... tråd.

 

Tak og ha en god aften.

B.

Shape the future, or die trying 8-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nødvendigt mere Benjamin......der er ikke mere at tale om.

Sorry...at din tråd blev brugt.

Fra KBH
Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo benjamin, beklager det gik ud over din tråd.

Og det kunne sikkert godt være formuleret anderledes, dog blev jeg bare lidt irriteret over folk ikke bare kan komme med gode råd, uden at skulle nedgøre andre, og deres måde at gøre tingene på. Så er det vel op til kunderne hvem de vælger at lytte til...

Og fordi jeg først har oprettet mig nu, er det bestemt ikke ens betydende med jeg ikke har været herinde og læst og fulgt med...  Det behøver man jo ikke være bruger for at gøre...

Men ja slut på dette...

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan såmænd godt følge dig Lasse men må samtidig sige at jeg går efter fagligheden når vi taler om gode råd. Der kan være forhold hvor man kan gøre tingene på "sin måde", som du er inde på, og hvor den ene måde kan være lige så god som den anden. Ofte er der i ikke ét entydigt svar/mulighed i en rådgivningssituation men der er lige så mange situationer hvor "gode råd"  kan være udtryk for direkte fejlrådgivning, og her kan man ikke "spole tilbage". Det vil jeg vil enhver tid gribe ind overfor.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra KBH
Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så forståeligt nok.

Var nok også lidt hurtig på aftrækkeren, men opfattede det nok bare som nedgørelse, men forstår sagtens det du skriver ovenstående.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)