Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af Hegn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
vi har lige åbnet en webshop der sælger rest partier af hegn, og det går over alt forventning.

 

Så nu er mit spørgsmål : hvordan kan vi gøre siden mere attraktiv for vores kunder evt. andre produkter

hvad syntes i der læser og tjekker siden ud om vores shop

 


 

nu er vi ikke så meget inde i salg over internettet andet end google adwords!

 

Så bare kom med kritik vi vil kun lærer af det.

 

Kenni

 

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Du bruger det meste af forsiden til at fortælle, at firmaet er basseret på et parti rest hegn.
For mig virker det forkert, jeg ville hellere høre om et gammelt agtværdigt firma med stor erfaring osv., som tilfældigt er faldet over et (ikke kæmpe) parti hegn, som I lige nu sælger til en urimelig god pris. KØB NU.

God vind
Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenni.

Jeres hjemmeside er helt fin og flot. Det der kan forbedres er små ting. Den grønne baggrund under loget, ville jeg nok bruge et flot billede af et hegn, men taget på en eksklusiv måde.

 

En mere personlig ting, der holder mig væk (uanset pris tilbud) er, at når man som jer har al for meget blandet information på forsiden. For det første der sker er, at man mangler overblikket over siden. Unødig infor for kunden (hvem er interesseret i at vide hvor mange kunder der logget ind?) Levere i også til USA og EU? osv.

 

Men elleres er den helt fin og brugervenlig.

 

Well done

 

Glenn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)