Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

billig opsætning af adwords???

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften!

Vi har ret stor erfaring med adwords, og har selv drevet nogle webshops hvor adwordsen var i top 3 hele tiden! plus har vi lavet for nolge andre.

Skriv en mail til nc@drive-design.dk og jeg skal komme med en kanon god pris!

Forsat rigtig god aften, 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jordbaer,

Jeg har selv gjort det og det var ikke slemt at lære. Selvom jeg skulle lære det fra bunden.

Fik et tilbud på 1275,- i timen af et marketing bureau!

Hvis du er interesseret kan jeg godt hjælpe dig meget billigt.

Hilsen Jørgen 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Pedersen:

Det er helt sikkert altid billigst at gøre tingene selv. Og er man lige startet og har man måske også tiden til det, men ellers skal man lige sidde og sige, hvad er min tid værd, hvis den skal bruges på adwords i forhold til hvis man kunne bruge den på at bygge sin forretning op endnu mere.

Når jeg ser på, hvad vi kan spare folk for ved at køre deres AdWords for dem, så rimer det ikke med ovennævnte udsagn.

Har de et månedligt budget på over 3.000 til AdWords, så er det min erfaring, at det er dyrere for dem at rode med det selv, end at betale os for at opsætte og holde øje med deres kampagner.

Dertil kommer, at de kan koncentrere sig om andre dele af deres forretning i stedet. Interesserede kan her læse mere om vores AdWords Annoncer

Mvh,

Christian

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Adwords er umiddelbart simpelt og intuitivt opbygget, men optimal udnyttelse af mulighederne kræver en del viden, medmindre konkurrencen i pågældende branche eller på pågældende produkter/service er nærmest ikke-eksisterende.

En professionel som Christian har den fornødne viden og kan hurtigt optimere kampagner, så prisen pr. konvertering forbliver på et fornuftigt niveau og et fornuftigt ROI opnåes. Som nybegynder kan man ikke undgå at lægge penge til i oplæringsfasen. Det kan det gå hen og koste anseelige summer at "lege" og lære Adwords godt at kende, alt efter faktorer som budget og (igen) branche/produkt/ydelse. Indlæringskurven er dog langt fra stejl og har man tiden, lysten og en anelse analytiske evner, kan man med fordel selv sætte sig ind i tingene.

Vælger du at hyre eksempelvis et bureau til opgaven, vil jeg anbefale, at du læser kontrakten nøje igennem. Indlysende, men desværre også så indlysende og trivielt, at mange springer let og elegant over det. Som regel betaler man anseelige summer for oprettelsen af sine kampagner og - over tid - finpudsning af dem (eller mangel på samme). Stopper du samarbejdet, får du sjældent kampagnematerialet med.

Personligt har jeg tidligere outsourcet administrationen af vores Adwords kampagner til et bureau, hvori en kendt "Adwords ekspert" og foredragsholder er partner. Jeg gjorde mig forestillinger om, at de kunne skabe kampagner der performede mindst ligeså godt som mine - og jeg kunne i samme omgang frigøre tid til andre aktiviteter. Det var desværre penge ud af vinduet og jeg afsluttede derfor samarbejdet, vel at mærke efter at ha' kastet et beløb med lidt for mange cifre efter dem. Et par dage senere performede mine egne, nyoprettede kampagner +6 gange bedre end deres - vel at mærke med samme budget.

Beslutter du dig for at outsource, vil jeg anbefale dig at gå til en mindre virksomhed a la Christians, hvor dine kampagner formentlig får en del mere opmærksomhed end de ville gøre hos et større bureau.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)