Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af Webdesign firma.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/13/2006 7:22:47 PM Forfatter: Marcel Fuursted

Hehehe... Jeg er simpelthen helt vild med den signatur *LOL*


 

Takker... den er inspireret af de indlæg, jeg har læst i MLM-kategorien 

 

Dato: 5/13/2006 7:32:00 PM Forfatter: Fraende Ja oki..
Min pris på en hjemmeside ligger omkring de 2000-2500kr, lige for tiden.
Så 1000kr om måneden, til PPC, er lige lovlig meget syntes jeg :/ ..

 

Så du "Springet" på TV2 i sin tid? Der synes jeg at Thorborg sagde det rimelig godt; overvej under prisfastsættelsen hvad markedet kan bærer, og ikke kun hvad du vil være tilfreds med. Da jeg for 6år siden solgte den første hjemmeside var jeg yngre end dig og fik 3.500kr uden at der blev sat spørgsmålstegn ved det overhovedet. Jeg vil påstå at el-firmaer, bilforhandlere, vvs-firmaer, daghøjskoler, etc. snildt kan klarer en udgift på +3.500kr. for en hjemmeside.
Hoster du dem selv? Ellers skulle du overveje det. Jeg hostede dem ikke selv, og sendte derfor en ny 500kr/år ordre videre til et 3. firma hver gang jeg havde lavet en hjemmeside og den derefter skulle hostes. Hvis jeg selv havde beholdt den del, ville det være en let ekstra indtægt og samtidig har man lidt mere kontrol med det.

 

 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jah, ved at 2500  for en hjemmeside er meget billigt..
Hmm.. Kunne godt være jeg skulle se om jeg kunne få nogle lidt større aftaler i hus, så jeg også selv ville kunne bruge lidt penge på markedsføring af mig selv.

Skal snakke med en gut om et job imorgen, såh..


Men.. back to topic.. hehe :p ..

Er der evt. nogen der kender et sted hvor man kan taste et søgeord (eller en sammen sætning) ind, og så kan se hvor tit der bliver søgt på det?.
Derved kan man jo ligesom se hvor søgningerne ligger, og så derefter optimer sig efter markedet.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)