Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En sikker vinder!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sad i sidste uge til møde, og pludeslig fik jeg en ide. og ved næremere eftertanken, er ideen faktisk utrolig simpel og kan ikke opkøbes nogen steder, altså produktet findes ikke. og når det en gang kommer på marked, vil det helt sikker blive et af de produkter hvor man siger, "hvordan har man kunne leve uden det"

 

Men da jeg hverken er i besiddelse af produktionsmaskiner og tegninger som kan bruges til produktion..?

 

Så kender I nogle som kan hjælpe mig med, at få lavet en proto-type, altså nogle firmaer af en art.???

 

Og en partent senere hen, hvordan forgår dette, hvis nogen ved det..._ findes der en slags verdens partent???

 

Håber I kan hjælpe mig::.....

Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Der ligger et firma i Skive der hedder IdePro, som beskæftiger sig med netop det. IdePro = fra ide til produktion. Så vidt jeg er bekendt laver de både selve prototypen og tilhørende tegninger. Hvad det koster har jeg desværre ingen information om.



mvh



Helle 



Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
mange tak helle, det vil jeg lige undersøge.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Kender ikke nogle - men ville bare lige sige at jeg er glad på dine vegne.. :-)



Glæder mig utrolig meget til at høre mere om det ;-)


// Jesper Skov

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan kontakte IPU (Institut for produktudvikling) der er en fond der er oprettet med base på DTU.

 

De kan hjælpe dig med alt lige fra udvikling af ideen, til verdenspatent-tagning mv.

 

Mvh

 

Casper

Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

kan du nævne hvilken type produktionsmaskiner der skal bruges for at udføre ideen ?

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Inden du går videre bør du få lave en nyhedsundersøgelser for at se om andre tidligere

har opfundet noget tilsvarende eller om du krænker andres patenter.

 


 

 

 

Ravn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)