Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige tryksager - lad mig hjælpe dig

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bettina,

 

Det med at spare momsen er jo det samme som sort arbejde, så den vælger jeg at lade som om du ikke foreslog.

 

Jeg kan ikke slå af på prisen. Som jeg kører det nu, er selve trykningen egentlig ment som en ekstra service ttil de kunder som i forvejen for layoutet deres materiale hos mig. Så indtjeningen på trykket er så lavt at jeg ikke kan sætte prisen yderligere ned. I øvrigt synes jeg at prisen er yderst rimelig. Læg specielt mærke til på linket jeg gav dig at du får en gratis halv times layout med i prisen. Det får du vist ikke andre steder - Amino eller ej.

 

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

 

 

Tilmeldt 10. Jun 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren...

 

Jeg har brug for 1000 visitkort og sandsynligvis 1-2000 flere senere hen, så jeg kontakter dig lige i løbet af næste uge :)

 

Dbh

 

Jonas Reeh

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/27/2006 8:28:12 PM Forfatter: Søren Vedel

Det med at spare momsen er jo det samme som sort arbejde, så den vælger jeg at lade som om du ikke foreslog.


 




 

Mon ikke bare den unge dame ville have 25% rabat, ganske hvidt?

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det kunne være at du kan hjælpe mig, jg står og skal bruge A4 brevpapir, A4 kuvrter og A5 kuvrter med min ugle på. prøv lige min hjmmeside som heddr www.basic-regnskab.dk, sådan sr mine visitkort også ud, tror du at man kan lave en løsning hvor der er et rød tråd med det hele, jeg vd godt at jeg ikke skal have sort papir, men kan du hjælpe mig md nogen forslag, og hvad kommr sådan noget til at koste?

 

Jeg har lig fået en klient som skal starte en indretningsfirma, hun vil ogå godt have noget smart, det kunn være at du kunne lave det også?

 

LKaver du også t-shirts?

 

Mange hilsner

Jennifer Jensen


Side 2 ud af 2 (14 indlæg)