Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor finder google ikke min side?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en lille hjemmeside, hvor jeg gør lidt reklame for min lejlighed i Bulgarien.

Har haft den i et par måneder, men den er stadig ikke på google, hvordan kan det være?

Siden hedder http://bulgarien.borgerweb.dk

Kan det have noget at gøre med det system, jeg bruger via Borgerweb?

Jeg har ikke lige forstand på at lave hjemmeside selv, så det var den nemmest måde for mig!

Tillægsspørgsmål:
Nogen der ved om man kan få google annonce på sin hjemmeside fra Borgerweb??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart er der ingen der linker til dig, så medmindre de begynder at gætte sig frem til adresser, finder den dig nok ikke :)
... vi kan jo starte med at lave et link her for en hjemmeside, der udlejer lejligheder i Bulgarien. Men mon ikke der går et par måneder alligevel.

Jeg tror snildt du kan få Google annoncer på din hjemmeside, men hvorfor pokker vil du dog det? Hvis jeg åbnede en tankstation, ville jeg da ikke hænge et stort skilt på facaden med vejvisning til nærmest Shell samt fordele ved at handle der fremfor at handle hos mig - heller ikke selvom jeg fik 1 krone for hver kunde jeg mistede på den måde.

Det bliver max til et par hundrede kroner og det fjerner fokus samt sænker seriøsiteten på din side. Hvis du mister bare én uges udlejning per 3. år, ved at sætte Google annoncer ind, vil det formegentlig være en dårlig forretning.


Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
For at google kan finde de relevante annoncer til siden må den scanne siden igennem.
Måske betyder det at siden derfor hurtigere bliver indekseret ?

Eller også er ''annonce-scanning'' og alm googleindeksering 2 forskellige ting ?

Måske kan nogle seo-eksperter svare på det.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Så vidt jeg kan se er dit problem, at din adresse er et subdomæne under borgerweb.dk.

 

Hvis du laver et sitesearch på borgerweb.dk (skriv: "site: borgerweb.dk" i Googles søgefelt) kan du se at der ikke er ret mange sider der er indekseret under dette domæne. Kun subdomænet mit.borgerweb.dk er indekseret - men hvis brugernes sider blev indekseret burde der vel være rigtigt mange sider indekseret - så det gør de åbenbart ikke...

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
> Måske betyder det at siden derfor hurtigere bliver indekseret ?

 

Nej

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, jeg gætter på at det bedre kan betale sig for mig at få mit eget domæne/navn?
Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

En god idé


Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm..

Der kan være så mange grunde til at du ikke er blevet indexeret..
Det at du kun har en underside, burde i mine øjne ikke have noget med det at gøre.. Ikke i følge hvad jeg ved om SEO i hvert fald.

Men har du arbejdet med at skabe backlinks ?..
Det er smart for dig at tilmelde dig nogle directories.. Prøv at søg på google eller sådan noget..
Backlinks er når du får linket til din side fra andre.

Det link til så kunne sende en googlebot videre fra dét site, til din hjemmeside.

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit eget domæne koster ikke ret meget - men hvis du ikke ved hvad du gør kan det selvfølgelig også gå galt der


Så mit råd er at du også kan lave dig en gratis blog og så publicere på dig eget domæne... Google ÆÆÆÆlsker blogs i øjeblikket


Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Tak for jeres gode svar!

Jeg har nu lavet min egen hjemmeside på mit eget domæne, så nu går jeg i gang med at læse alle guldkornene omkring optimering på amino, så burde det hjælpe!

Hvis I har tiden, må I gerne kigge forbi min side og komme med kommentarer...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)