Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort.

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil mene, man kan konkludere, at som ved mange andre ting får man, hvad man betaler for. Det kan meget vel tænkes, at man kan få lige godt design og logo hos den ene som den anden, men den professionelle har jo derudover en viden i bagagen, som den studerende umuligt kan sidde inde med.

God rådgivning er også penge værd – og det er noget af det, man som professionel automatisk deler ud af til sine kunder. Og også grunden til at kunden ofte vender tilbage og desuden anbefaler én til sin omgangskreds.

Det er mange penge værd, at ikke blot layout og design er på plads, men også at det hele rent teknisk bare kører på skinner. Derudover lærer man at bruge nogle værktøjer, der gør, at tingene bliver mere rigtige ved et af de første forsøg – der skal ikke nødvendigvis 10 forslag til, inden kunden kan vælge et, og man kan komme videre.

Og jeg håber da der er en årsag til, at det tager 4 år at blive grafiker/mediegrafiker – men kun 1/2 at blive dtp''er. Jeg har da oplevet grafiske virksomheder, som måtte konstatere, at dtp''eren ikke havde den nødvendige viden...

Men man kan som udgangspunkt ikke tillade sig at kritisere folk for deres baggrund. Man kan til gengæld godt tillade sig at kritisere dem, hvis de undlader at fortælle, at de ikke er professionelle – hvis de markedsfører sig som sådan. Derefter er det op til kunden at bedømme, hvem de vil vælge...

KH: Bettina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Og det er også mange penge værd, at tingene fungerer første gang. Der skal ikke forsinkelser og omtryk til, inden den færdige tryksag ligger på kundens bord...

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt og biligt findes ikke,men kvalitteten har sin pris.

Skriv hvad har du brug for så kan jeg komme med en tilbud til dig.

 

                                         Hilsen

                                                      Simon

                                              

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt o billigt findes ikke ,kvalitetten har altid sin pris.

Skriv hvad har du brug for så kan jeg kommer med godt men ikke gratis tilbud til dig.

 

                                            Hilsen  Simon

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan du da få lavet hos mig.

Hvis du selv laver trykklar pdf. Så kan jeg levere 500 visitkort, 85x54 mm, 300 gr., 4+4, lak på forsiden.   700 kr. + moms.....

PDF leveres i cmyk, med 3 mm til beskæring.



Side 5 ud af 5 (45 indlæg)