Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udbringning af mcd mad- lovligt???

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 Hej alle sammen, jeg læste på et tidspunkt et tråd om hvorfor man ikke bragte mcd mad ud, har siden tænkt lidt på om det ikke var noget man kunne lave ved siden af ens fuldtidsjob. altså bringe mcd mad ud f.eks tors-søndag, mit mål er ikke at blive millionær men måske tjene en 400-600kr pr. dag, iøvrigt i Roskilde området, synes i det lyder realistisk, måske også samtidig bringe sprut og smøger med i stil med www.sprutnu.dk

 

Min andet spørgsmål går udpå om det er lovligt, altså at bringe mcd mad ud og evt. i forbindelse med reklame bruge deres navn for deres forskellige menuer, tror i macdonalds har noget imod det. Hvad ville i selv give for en bigmac menu bragt ud..... 70-75kr

 

håber i kan komme med lidt input, og husk på at jeg ikke er ude på at blive millionær med denne ide, men bare at tjene lidt ved siden af..

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Haha. Jeg havde selvsamme idé for en del år siden. Du ved når man er omkring de 20 år, har været på druk hele natten og vågner op med en ufattelig trang til junkfood og cola :-) Og så iøvrigt også leger iværksætter når man har tømmermænd.

 

Du må med GARANTI ikke bruge MC D''s navn i nogen sammenhæng, og det er jo et problem hvis du vil bringe deres mad ud, og derfor gerne skal ud med budskabet!

Men du kan næppe forhindres i at være bud. I princippet kan man jo sende en taxa ned og hente det!

 

Jeg tror ikke på idéen, medmindre det er MC D der selv fører den ud i livet. Tænk bare på den ofte lange ventetid i Mc Drive. Og samler du så et par menuer til flere kunder, så skal den halvkolde burger nok nå at blive rigtig kold, også selvom du har termoboxe!

 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg får ind imellem bragt mad ud fra et firma her i København, som har aftaler en en række forskellige restauranter. Jeg mener, det er omkring 60 kr., jeg betaler, og det gør jeg gerne - navnlig i arbejdssammenhæng, hvor det koster meget mere end 60 kr. i tid, hvis jeg selv skal ud og stå i kø. Man bestiller over internettet, de leverer PRÆCIST, og hvis de er mere end 10 minutter forsinkede, bliver man kontaktet telefonisk. Men jeg er ikke sikker på, at jeg ville betale 75 kr. for noget fastfood - charmen her er, at man faktisk kan få noget ordentligt i stedet for at ringe efter pizzamanden.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Selvom tråden blev skrevet for en måneds tid siden, så kunne jeg huske den, da jeg faldt over dette site: http://www.listings.com.sg/list.asp?category=7&scat=FOOD%20AND%20BEVERAGES 
Det er ud til at være i Singapore, og hedde "McDelivery". En tur i gowlen giver dette resultat: http://www.mcdonalds.com.my/delivery/delivery.asp som åbenbart er i Malaysia og ser ud til at være gennemført McDonald... Det samme gør sig gældende i Indien.

 

Se nu fik jeg en formodning om, at det var forbeholdt Østen, da markedsforholdene, eftersigende, er anderledes for McD derovre (her bruger forretningsdrivende forretningsmøder o.l. har jeg hørt - langt fra hvad jeg forbinder med den gyldne måge;)

MEN VUPTI: Bronx og Brooklyn i selveste New York har åbenbart også muligheden: http://mcdonalds.delivery.com/

 

Jeg tror at McD har vurderet, at der skal være en befolkningstæthed der siger spar2, for at yde denne service. Men det findes derude!

 

// Morten

www.PresCitronen.dk - kioskudbringning lige til døren!

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/17/2006 12:15:26 AM
Forfatter: Anette/Inloco

Jeg får ind imellem bragt mad ud fra et firma her i København, som
har aftaler en en række forskellige restauranter. Jeg mener, det er
omkring 60 kr., jeg betaler, og det gør jeg gerne - navnlig i
arbejdssammenhæng, hvor det koster meget mere end 60 kr. i tid, hvis
jeg selv skal ud og stå i kø. Man bestiller over internettet ...

Kunne du fortælle hvilket firma, det drejer sig om?
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
I forlængelse heraf kan jeg fortælle at dk domænet er ledigt.

Da jeg ikke selv har interesse i at lege haj, vil jeg da opfordre "mini AP Møller" til at sikre sig domænet hurtigst muligt :-)

 

Der er selvfølgelig risiko for at mcdelivery er et registreret varemærke, men jeg tvivler. Det er f.eks. ikke MC D der ejer .com domænet.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/15/2006 8:52:19 AM
Forfatter: Anette/Inloco


Med fornøjelse - det er Delivery Cph: http://www.delivery-cph.dk/

Fra hjemmesiden:
DeliveryCPH holder sommer-lukket fra d. 12 juni 2006 !!!
Øv!
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Just-eat.dk / e-takeaway.dk har jo også gjort en forretning ud af at lave aftaler med fast-food forretninger til levering (og til afhentning).

I stedet for McD skulle du nok satse på en god cafe eller burger rest. i området med noget ordentligt mad. Så vil folk være villige til at betale noget mere tror jeg.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/15/2006 9:03:22 AM Forfatter: Claus Agerskov Fra hjemmesiden:
DeliveryCPH holder sommer-lukket fra d. 12 juni 2006 !!!

Øv!

Nej hvor er det uheldigt. Tænk sig at blive fremhævet i dette sublime forum, for noget positivt mund-til-muld, og så holder man ferie-lukket! Jeg ved ikke helt om det er bad-luck eller bad-timing! Jeg er nok mest til "bad-timing", når man tager i betragtning, at de ikke har oplyst hvornår de åbner igen! Det er da dårlig kommunikation...

 

// Morten

www.PresCitronen.dk - Kioskudbringning lige til døren!

Projektleder hos webbureauet Siege

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)