Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi vil gerne udvide, men hvilket system skal vi kigge på (tænker på en Scancommerce løsning)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har i dag en webshop løsning fra Scannet uden integration til et økonomisystem. Da vi for hver måned har et antal sigende ordre og ikke har integration til et økonomisystem, er det ved at være en stor regnskabsmæssig byrde med flere hundrede order i måneden.

Derfor overvejer vi at skifte fra Scannet til en professionel løsning der er integreret med et økonomisystem. Da vores vækststrategi også inkluderer andre lande, er det vigtigt at vi kan have flere domæner og webshops koblet sammen til det samme lager og økonomisystem.

Der vil også blive tale om forskellige betalingsleverandører og naturligvis forskellige CVR numre. Hvert land skal have egen kontoplan og vi skal nemt kunne danne os et overblik over DG på hvert produkt, order og land.

Vi har kigget på forskellige løsninger og har bl.a. fået et oplæg fra Scancommerce med integration til Navision og det er jo ikke en helt billig løsning, men hvis den virker er vi parat til at investere. MEN vi læser jo triste ting om Scancommerce her på dette forum.

Vi er naturligvis klar over at vi skal have en professionel løsning, men vi ønsker at vælge den rigtige platform fra start og derfor vil vi gerne høre dit/jeres feedback på vores problemstilling. Det skal lige nævnes at vi ikke er særlig tekniske og vi har ikke lyst til at kaste os over egen programmering etc.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi er igang med en løsning med hensyn til automatisk overførsel fra Scannet/E-conomic/Summa mv. via

en dansk samarbejdspartner.

Min kones webshop er forsøgskanin, og vi regner med at vi har en løsning klar i løbet af november 08.

Mere kan jeg ikke afsløre her, men du velkommen til kontakte undertegnede for nærmere info!

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Jeg er lige på vej ud af døren så du får lige et par hurtige linjer.

Jeg har kunder der anvender DanDomain og Navision og det spiller meget godt sammen - måske kan du prøve at tage en snak med dem? Men inden du kaster dig ud i det, så må du finde ud af, hvor mange penge i rent faktisk har til investering og vedligeholdelse af systemet. Ud over den høje engangs beløb, så koster det også en del når der skal udvides, vedligeholdes m.m. Faktisk er dette mere væsentlig end hvad det koster i anskaffelsespris.

100.000-200.000 til udvikling og vedligeholdelse af systemet om året er ikke urealistisk, hvis man vil kunne udnytte sit system optimalt og være nogenlunde kørende.

 

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi arbejder med Magento Commerce som er en meget moderne og struktureret platform til ehandel.

I magento kan du have elle de forretninger og sprog du ønsker.

Vi kan integrere Magento op mod de fleste økonomisystemer. Hvis I ikke har behov for Dynamics - så er Summa Summarum eller Economics nogle fine alternativer.

Der er flere muligheder for integration som svinger i pris alt efter behovet hos jer.

Kontakt mig gerne for en snak om jeres muligheder.

 

Jon Hauge

relationhouse.com

31 62 62 04

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Magentohotel.dk arbejder på en hosted løsning som integrerer bla. economic i MagentoCommerce.

-Læste noget om det på Magentocommerce´s danske forum. Kan dog ikke helt huske tråden.

google foreslår denne omkring magento + economic: http://blog.powerhosting.dk/2008/10/magentocommerce-integration-med-e.html

 

Håber det hjælper dig lidt på vej

 

/Hus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg kan anbefale du du evt. lige kigger på DanDomain eller Dynamicweb begge spiller godt sammen med de mere kendte økonomisystemer. Vi har kunder der kører med disse systemer, som har meget forskellige behov. Nogle har mange sprogversioner og nogle med over 50.000 produkter og andre igennem ønsker et skræddersyet design. Det er meget forskelligt hvad de sælger men det er vigtig for dem at de ikke får et system de vokser ud af og som de kan bruge i rigtig mange år frem.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en opgave der befinder sig i vores boldgade.

Du kan læse lidt om vores "standard" shop her, denne løsning er udviklet specielt med henblik på at den skal kunne udbygges.

Hvis du sender en kravsspecifikation til psj@taketwo.dk skal jeg hurtigst muligt vende tilbage med et estimat på på udvikling af de forskellige funktionaliteter som ikke allerede er inkluderet.

Hvis i har spørgsmål eller andet kan jeg fanges på 40685707

Mvh Peder

 

 

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for alle jeres kommentarer til mit indlæg.

Med venlig hilsen

Kim

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Wannafind lancerede i år en webshop med fuldautomatisk integration til E-conomic. Jeg kender flere som har haft positive erfaringer med den. Du kan  læse mere her.

Mvh. Jeppe

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Det ser interessant ud.

Hvem kender du der har positive erfaringer med denne shop?

Mvh

Kim

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)