Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt indenfor tøj & tekstil klares !!!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan jeg godt , hvis du skal have lavet en T-shirt skal du bestemme kvalitet på T-shirten evt. dit eget design

og logo`er .

Der er mange ting man skal have klar hvis man vil lave en t- Shirt , Design ,logoer, labels og nakke mærker osv. 

Det jeg normalt gør at jeg får en beskrivelse af T-shirten ,gerne lidt detaljeret Evt. på en Cd rom eller USB + tegning på papir

Så sender jeg oplysningerne videre til producenten , og han/ hende  sender en Sample tilbage til dig hvor du så

kan tilføje eller ændre på den ( fin pudse ). Når designet er klar  og du har bestemt dig ,kan den så masse-produceres.

Du er velkommen til at skrive , hvis du har nogen kommentar??

 MVH Fairbiz

 

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet 4 producenter i Holland, men tak for hjælpen:0)

Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har før fået lavet lidt t-shirts, blazere og jakkesæt i Vietnam, de var ekstremt dygtige til at kopiere nogle af vores egne kjoler, bukser m.m, men mange af t-shirts'ene var forskellige i størrelsen osv. Vi ville ha brugt dem til at prøve at sælge videre herhjemme i DK, men henblik på opstart af eget tøjmærke. Tanken var vi ville få lavet tryk herhjemme, dog er det ikke blevet gjort,  mest fordi t-shirts'ene jo ikke er 100% ens.

Derfor tænkte vi at tyrkiet, efter både at ha læst og hørt meget godt om tekstil herfra, at det måske var hér vi sku starte istedet.

Vi er meget interesseret i at få produceret t-shirt i forskellige former, vi er fuldstændig helt nye indenfor alt dette, og har svært ved at gennemskue mange ting, og hvor faaan man lige skal starte.

Self skal vi have lavet nogle prøver, men hvis det ikke bare er "almindelige" standard t-shirts man skal ha lavet, men f.eks. nogle der er længere bagpå,  større udskæring, løsere stof osv osv,  hvordan bliver dette forklaret "ned på et stykke papir"? Hvis du forstår. Er der f.eks mulighed for, at hvis man selv har en t-shirt, der mere eller mindre ligner det man gerne vil ha lavet, at man kan sende den/vise den til producenten, og man så kan lave noget lignende?

 

Som sagt helt grøn på dette område, derfor alle spørgsmålene.

Du skal være velkommen til at skrive på Lund_fie@hotmail.com hvis det er.

På forhånd 1000 tak.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)