Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrive e-bøger for andre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg kender en som netop at gået ud af gymnasiet - med rigtig gode karakterer endda!
 
Hun vil vente med at læse videre til om 1-2 år. Nu har hun så et par måneder hvor hun ikke har noget at lave og hun kunne rigtig godt tænke sig at skrive en e-bog, men hun kan ikke alt det der med nettet, altså hjemmeside og markedsføre en e-bog.

Hun overvejer at blive forfatter, journalist eller fotograf. Så hun er rigtig god til at skrive, og hun valgte den sproglige linje på gymnasiet, så hun er en rigtig god skribent.

Jeg overvejede derfor om det var muligt at nogle havde lyst til at bruge hende til at skrive en e-bog om et valgfrit emne, hun har mange interesser, og har muligheder for at læse på biblioteket, samt læse stof som du sender.


Hun kan tilbyde:
En rigtig velskrevet e-bog om et valgfrit emne
Køber får copyright på alt tekst, samt alle billeder.

Hun søger:
En køber der interesseret i at få en e-bog.
Køber har mulighed for at give den væk, sælge den, eller lave et affliate program samt mange mange flere ting.

Nogle der kender én, eller selv kunne være interesseret?

Med venlig hilsen
Jacob, samt en freelance skribent med skrivelyst.

Ps. Hun tilbyder også at skrive artikler, og meget andet, samt oversætte tekster, e-bøger m.m. (dansk-engelsk og engelsk-dansk)

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg kan ikke lade være med, at tænke på om ikke det ville give mange bonus point i forbindelse med optagelsen på Journalisthøjskolen hvis hun havde noget materiale, som hun selv har fremstillet - altså ud af egne tanker og egen inspiration?

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Mikkel. Nu er jeg ikke 100 procent sikker på, hvordan optagelsesprøverne i Odense foregår, men på Journalisthøjskolen Århus kan man ikke bruge ens tidligere skriftlige bedrifter til noget som helst, når man skal til prøve. Det tror jeg heller ikke rigtigt, man kan i Odense..

vh Jakob Christiansen - freelancejournalist & tekstforfatter

www.jakobchristiansen.dk

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Så trækker jeg mit forslag tilbage, men om ikke andet kunne det måske give noget til den kreative personlige side i, at finde historien og arbejde med den Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)