Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møbelbasen.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er der nogen, der kender ovennævnte?

Har haft møde med dem i dag i forbindelse med min kones webshop.

Jeg forstår konceptet som et virtuelt varehus for exclusive livsstilsvarergrupper?

Er det korrekt opfattet?

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Peter,

Jeg har også haft kontakt med Christian Engel fra www.moebelbasen.dk / www.livstilsbasen.dk i dag hvor jeg blev ringet op af ham. Han har sendt noget materiale og jeg er netop igang med at gennemlæse det... + afsøge nettet for informationer om samme. 

Min tur rundt på nettet har indtil videre givet følgende:

Der er et indlæghttp://www.blogtrend.dk/?p=4535 omkring auktionsdelen, hvor esensen nærmest er at priserne kan man selv bestemme og at de ligger mellem 30-70% under markedspriserne ... nederst i artiklen er dette link: http://www.moebelbasen.dk/LifeStyle/LifeStyle.aspx

Det tilsendte materiale virker seriøst, men jeg tror lige at jeg skal gennemlæse det et par gange for at kunne gennemskue helt hvad det går ud på. De opretter en butiksdel (kunderne holdes der og sendes ikke vidre til din butik) og man skal så selv markedsføre med adwordskampagner olign...

Christian Engel var forfriskende behagelig at tale med, havde ingen popsmarte bemærkninger og var ikke en "sælgertype" at tale med.

Jeg er spændt på om der er andre der har haft kontakt og hvad i er kommet frem til Smile

Varme efterårshilsner til dig og dine kære
Pia Big Smile

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Opfølgning:

Jeg har netop afsluttet, endnu en meget positiv samtale med Christian Engel og vi har aftalt et personligt møde sidst i denne måned.

Mit indtryk er nu, som igår - det virker rimeligt seriøst. Der bliver IKKE lukket op for alle og enhver, men derimod en begrænset gruppe på ca. 100 butikker. . . så jeg glæder mig til mødet Big Smile

Varme efterårshilsner til dig og dine kære
Pia Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for responsen!

Det jeg lige som savner, er garantier for trafikken i varehuset, når det går i luften fra 2009!

Fra Egens Havhuse
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Krondal

Jeg har lige idag underskrevet en kontrakt med møbelbasen, om at deltage i deres nye livsstilsbase.

Jeg syntes også at det lyder seriøst, og tager derfor chancen, da jeg egentlig også syntes at selve projektet lyder spændende.

Jeg har dog, som en start, valgt at investere et mindre beløb på Goggle end de 5000 kr. der blev lagt op til.

Hvad kom der ud af det møde som du havde med dem?

Med Venlig Hilsen

og god weekend

Jannie nielsen

www.mols-naturprodukter.dk

 

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej peter.

Vi er også blevet kontaktet af møbelbasen,først var jeg lidt bange for at sige ja, vi har prøvet meget for at vi kunne blive set ,men det er ikke blevet til noget meget af det vi nu har købt os til.

Men det her er 100 % seriøst,efter dom jeg har talt det meget igennem med ham vi talte med.

Men vi må se hvad tiden bringer forhåbentligt noget stort for os alle, i denne tid er der intet der virker,pga krisen

Mydreams.dk

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vi har også tilmeldt os Livstilsbasen og er meget spændte på at se når det går i luften!

Vores indtryk er meget positvit... indtil videre.

.. Sådan som vi forstår det bruger de en del kapital på adwords til at få folk ind på siden, og det var et af de vigtigste parametre for os.

Evt. skal vi oprette et fælles netværk for de ca. 100 butikker, og herigennem sælge til hinanden... med god rabat selvfølgelig:-)

Med venlig hilsen

René Vinding

www.VINDANMARK.com

Direkte: 28562447

mail: rene@vindanmark.com

 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget spændt på at høre jeres erfaringer, da jeg havde en kunde der ikke fik hvad han blev lovet (det var desværre begge veje, løfter ikke blev holdt) men jeg styrede i hvert fald hans google analytics på det tidspunkt og den traffik som møbelbasen HÆVDEDE havde været, kan jeg i hvert fald garantere IKKE havde været.

Jeg skal lige pointere at jeg ikke mener der er noget galt i det her, da det jo kan være en blind tillid til et rapporteringssystem der muligvis har nogle fejl.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

SadHej

Jeg ville lige høre dig om du har været inde og søge på livstilsbasen.dk fornyelig?

Den er forsvundet lige pludselig?

Jeg har skrevet en mail til ham jeg har mailet med,jeg forventer et svar i løbet af dagen,så vil jeg vende tilbage,det får en til at tænke på hvad der egenlig sker.

Jeg tror nu de er reale nok,men hvorfor er den lige lukket ned,måske fordi de er ved at lave på den?

Jeg skriver lige herinde når jeg får svar tilbage!

Mydreams.dk

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

HejSurprise

Jeg har været inde hertil morgen og søge på livstilsbasen.dk Men fandt den desværre ikke,hvorfor?

Det må guderne svare på,men vi er jo sikre nok med vores penge, fordi vi betaler jo intet før det går i luften til april.

Men man undre sig jo,når man lige pludselig ikke kan finde den på nettet.

Men jeg har prøvet at maile til ham ,vi har mailet med hele sidste uge ,måske han har en forklaring.

Vi tror stadi på det,til det modsatte er bevist.

Med venlig hilsen

Mydreams.dk

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)