Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler nyhed om Fremtidens Telecom

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino´s

Jeg skal skrive en nyhedsside til et erhvervstillæg i Berlingske d. 6 juni om "Fremtidens Telecom - strukturændringer skaber nye forretningsmuligheder."


Jeg kan selvfølgelig pløje en masse nuhedssider og pressemateriale igennem, men der er helt sikkert nogle af jer, som ligger inde med en spændende pressenyhed eller to, som kunne være interessant at få med i tillægget.

Tøv ikke med at give lyd fra jer og ring endelig til mig, hvis I tror, I har noget spændende.

PS. Der er ingen Amino rabat - jeg kan jo ikke give rabat på noget, der er gratis Det her er mulighed for noget gratis PR

 

Oplægget til tillægget er:

"Danmark har i de seneste årtier haft en førende position indenfor telekommunikation og trådløs kommunikation. Tværvidenskabelige forskningsprojekter og målbevidst strategisk samarbejde mellem universitet og erhvervsliv har lagt grunden til vores førerposition på området. I forbindelse med introduktionen af tredje generation mobil system (UMTS) påbegyndes nu en strukturel forvandling hvor telekommunikation, datakommunikation og medieindustrien konvergerer mod at blive en ny branche – mobilt Internet. Denne forandring vil påvirke både forretningslogik og værdikæder for forskellige aktører som operatører, hardware- og softwareleverandører samt serviceudbydere."


/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)