Hej Emil Du har skrevet et tilbud i min gæstebog, det er super. Kan du ikke lige sende mig en email så tager vi den der.
|
Nu var det oprindelige spørgsmål om markedsføring, så vil tage lidt fat på det igen Emil.
Når jeg kigger på dit første indlæg, så virker det kraftigt som om du ikke har gjort nogle overvejelser omkring markedsføringen.
Det jeg vil foreslå dig at gøre, er at sætte dig ned og svar på følgende spørgsmål:
Hvem er målgruppen? (beskriv målgruppen præcist, tegn et billed af en typisk kunde)
Hvor kan jeg finde dem henne?
Hvordan indhenter de informationer omkring produkter som dine? og hvordan kan det blive dine produkter de finder?
Når du har et afklaret billedet af følgende, kan du begynde at spekulere over markedsføringskanaler.
Jeg vil foreslå dig at lave en hjemmeside, det meget mere trygt at hente informationer ud fra en hjemmeside end lige at gribe knoglen og ringe til en fremmed virksomhed.
Og det er selvfølgelig vigtigt at hjemmesiden fremstår prof, ellers smutter de hurtigt over til de andre.
Lav noget research på hvordan andre i din branche gør sig på internettet.
Hvad gør de godt?
Hvordan kan det gøres bedre?
Hvordan vil du gøre din unik fra konkurrenternes?