Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg markedføre ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Du har skrevet et tilbud i min gæstebog, det er super. Kan du ikke lige sende mig en email så tager vi den der.

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var det oprindelige spørgsmål om markedsføring, så vil tage lidt fat på det igen Emil.

 

Når jeg kigger på dit første indlæg, så virker det kraftigt som om du ikke har gjort nogle overvejelser omkring markedsføringen.

Det jeg vil foreslå dig at gøre, er at sætte dig ned og svar på følgende spørgsmål:

Hvem er målgruppen? (beskriv målgruppen præcist, tegn et billed af en typisk kunde)

Hvor kan jeg finde dem henne?

Hvordan indhenter de informationer omkring produkter som dine? og hvordan kan det blive dine produkter de finder?

Når du har et afklaret billedet af følgende, kan du begynde at spekulere over markedsføringskanaler.

 

Jeg vil foreslå dig at lave en hjemmeside, det meget mere trygt at hente informationer ud fra en hjemmeside end lige at gribe knoglen og ringe til en fremmed virksomhed.

Og det er selvfølgelig vigtigt at hjemmesiden fremstår prof, ellers smutter de hurtigt over til de andre.

Lav noget research på hvordan andre i din branche gør sig på internettet.

Hvad gør de godt?

Hvordan kan det gøres bedre?

Hvordan vil du gøre din unik fra konkurrenternes?

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for hjælpen. har hjulpet mig en hel del videre

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har det helt store budget, så find nogle hjemmesider hvor du kan tilføje dit link. Det er gratis og en god start til at du vil få bare nogle besøgende på din side.

Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

thodsen : Rigtig god ide til at få lidtr gratis reklame. takker mange gange

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)