Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken betalingsform skal jeg bruge til webshop?!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop fået lavet en hjemmeside/webshop, som nu skal til at lægges ud på nettet. Jeg har købt både domæne og sub-domæne, men jeg ved ikke hvilken form for betaling jeg skal vælge.

Hjemmesiden er bygget op i shopify og der skal kunne betales med alle de gængse korttyper (DKKort, Visa, masterCard osv.) Hvad er den billigste og smarteste løsning, mener I?

Med Venlig Hilsen

Jesper

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Den bedste løsning vil være, at tage imod alle de kreditkort som overhovedet muligt.

Det betaler sig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok..kan du anbefale nogen bestemt udbyder?

Med Venlig Hilsen

Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu kigget lidt rundt, og har fundet frem til nogle forskellige løsninger. Der er PBS, hvor man skal stille noget kapital som garanti. Dette er et minus da vi lige er startet op, og derfor allerede har brugt en masse penge på alt muligt. Derudover har Paypal en business-udgave, men jeg er ikke helt klar over om den vil være tilstrækkelig..Nogen der har erfaringer med disse..eller måske en helt tredje mulighed?

Med Venlig Hilsen

Jesper

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Se først så skal du nok have fat i enten freepay eller epay, med mindre du ikke regner med at have mange ordre så er pbs's gateway godnok

 

når du har fundet en gateway du vil bruge så har de formentligt et modul du kan bruge og bare installere ellers skal du have lavet et der til

 

når det er gjort skal du have fat i pbs hvor du skal have fat i indløsnings aftale (tror nok den hedder det) som koster 1000 kr om året der kommet det så an på i hvilken økonomisk situation du står i om du skal lægge 25.000 kr i bankgaranti eller ej

 

Du er velkommen til at skrive til mig på Thomas (@) hxs . dk hvis du ikke forstå hvad jeg mener så skal jeg prøve at hjælpe dig videre

Mvh Thomas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Hvis du vil tage imod de "rene" Dankort, så er PBS vel eneste mulighed. Quickpay har et Shopify betalingsmodul, som fungerer glimrende.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Skal du sælge til danskerne kommer du nok ikke udenom dankortet.

Så skal du ansøge PBS om en indløsnings aftale, og finde en udbyder til betalingsgateway.

Da jeg startede, fik jeg en aftale med PBS uden at skulle stille nogen garanti, så det er ikke obligatorisk, at de beder om et dækningsbeløb.

Jeg har prøvet et par forskellige betalingsgateways, og må sige at e-pay(www.e-pay.dk) er den bedste jeg har prøvet.

Og den værste er interpay, som var op til 9 dage om at besvarer en e-mail.

Mit råd er. Kig efter hvilken service/support de giver. Det kan være meget værd når skidtet lige pludselig ikke virker, og du kan se den ene kunde efter den anden forgæves må gå videre til den næste fordi dit betalingssystem ikke virker.

Vi har flest betalinger fra 1.VisaDankort  2.Dankort 3.VisaElectron

etc...

 

Kasper T.

www.LaChica.dk

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne være sikker på at jeg har forstået ret:

 

Skal jeg både have en aftale med PBS og en ekstern Gateway? (ex quickpay) Eller kan jeg nøjes med at bruge PBS' betalingsmodul, og hvor mange ordre skal man  ca. op før PBS ikke kan betale sig?

 

 

Mvh Jesper

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

PBS er som jeg forstår det, dem som ejer Dankortet.

De har så oven i styring/administrationen for flere andre betalingskort(visa, mastercard etc..)

Og det tager de naturligvis penge for.

Så ja,

1. Du skal have en aftale med PBS, ca.kr.1000,- årligt+diverse gebyrer for de mest alm. kort Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard og JBC. Der mangler vist en.....Jo Maestro.

2. Du skal have en gateway som f.eks. quikpay, e-pay osv...

Som før sagt. Kig efter hvilken service de leverer. Jeg har fortrudt mange gange at jeg ville spare den 20'er og undvære servicen, når skidtet ligepludselig ikke virker.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med:

"hvor mange ordrer skal man op før det ikke kan betale sig med PBS"

Hvis du ved at dine kunder ikke benytter Dankort, så ville jeg vælge en udenlandsk udbyder.

Ellers er der desværre kun én, og det er PBS

 

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som gateway kan jeg klart anbefale E-pay. Jeg synes de har nogle rigtig fine produkter og yder god service til helt fair priser. Man kan vist gratis få oprettet en testkonto hos dem, så man kan se hvordan det virker med ens system. De er også rigtig behjælpelige med ansøgninger til PBS.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)