Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Diverse søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at være færdig med en ny portal kommer til at indeholde informationer, tilbud,job,boliger, nyheder etc. baseret på lokalområder.

Systemet bliver forhåbentligt vis så smart så butikker/foreninger etc. selv kan oprette tilbud, arrangementer, nyheder, sende sms/email ud etc.

En af de sidste ting jeg mangler er SMS modulet. Jeg har selv et par løsninger kørende der bruger Online Citys API men jeg er lidt i tvivl om jeg vil bruge denne her.

Jeg vil derfor høre om der er nogle aminoer der har en smart sms gateway som jeg vil kunne bruge jeg forventer incl. mine nuværende løsninger at sende omkring 40.000 sms'er af pr måned i startfasen så jeg er interesseret i en fornuftig pris. Jeg forventer i løbet af 6 mdr. at sende +100000 sms'er ud pr. måned.

Skulle du derudover sidde inde med et eller andet smart modul/api som du mener vil være super i min portal er du også meget velkommen til at kontakte mig.

Bemærk at alle api'er/eksempler skal være udviklet til .net

Portalen går alt andet lige i luften primo 2009 i.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Når du har placeret dit valg vil jeg gerne hjælpe dig med ikke at lave samme brøler som jeg selv gjorde. Jeg har en rimelig grim verserende sag med et firma der leverer den type ydelser du efterspørger - et firma der virkelig svindler folk - jeg ved ikke om jeg med god ret kan tillade mig at nævne navne i det offentlige rum, men hvis du skriver når du har valgt din leverandør vil jeg gerne fortælle min historie til dig hvis dit valg skulle falde på det firma jeg taler om.

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld.

 

Det lyder som om at du har gang i et rigtigt spændende projekt med portalen.
Jeg tror at portalen vil kunne skabe et rigtigt godt overblik over de informationer som søges. At der kan søges begrænset/lokalt er kun et yderligere plus.

Med hensyn til SMS-modulet som du søger provider til,
så vil vi hos www.smssolutions.dk meget gerne være dig behjælpelig med dit projekt.
Hvis du har mulighed for at specificere dine krav til din løsning, vil det kunne hjælpe os i forbindelse med et eventuelt tilbud til dig.

Du er mere end velkommen til at klikke dig ind på vores hjemmeside, for at læse mere om os.

Med håb om at hører nærmere fra dig.

 

Med venlig hilsen.

Jesper Hansen,
Salg- og marketing
www.smssolutions.dk 

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen Olsen.

Du kan vel alligevel godt fortælle historien uden at nævne navne. Så kunne fremtidige aminoer der ser denne tråd også vide hvad de skal prøve at undgå når de selv skal finde adgang til en SMS Gateway.

 

Hilsen Kasper :)

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Spændende koncept du har under udvikling

Jeg vil anbefale at tage fat på Dennis fra Sapto eller Mads fra signature SMS. Vi har rigtig gode erfaringer med begge virksomheder både på vegne af kunder men også på egne vegne.

Jeg ved Dennis køber rigtig mange beskeder, så du kan sikkert få en god pris.

Dennis 70206707

Jeg kan ikke huske nummeret på mads lige nu, men prøv evt mads @ signaturesms.com (han er også Amino mand)

Held og lykke med det!

dbh

Jesper

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)