Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop søges

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har selv lavet nogle shops og syntes at det er en flot en du har fået lavet.

 

Een ting jeg dog vil nævne er at du bør finde en løsning på at din side er i rammer (frames) og ikke åbner siden optimalt ved søgninger på fx google. Derfra ryger jeg ind på en underside. fx http://www.kidsfashion.dk/shop/productlist.asp?Id=7 som er åbnet udenfor selve dine normale rammer.

 

Der findes nogle tekniske løsninger på dette som bør smides på en ToDo liste :) Hvis du vil have nogle pointers til hvor du kan finde info om dette, kan du bare sende mig en privat besked og jeg vil prøve at grave det frem til dig.

 

held og lykke med projektet :)

Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus,

 

Tak for informationen.

 

Det er nu rettet, så siderne isteder redirecter ind i rammerne.

 

Så må vi ikke håbe det betyder alt for meget i forbindelse med optagelsen i søgemaskinerne.

 

Mvh. Morten

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
det var hurtigt :)

 

dog ville det optimale her nok være at den redirecter ind i rammer og åbner den aktuelle side som man forspurgte på, og ikke forsiden hver gang. Der skal lige laves noget validering af alt fungerer optimalt på samtlige sider.

 

mht søgemaskinerne så går det nok :) Du har sitemap på siden kan jeg se, så du prøver allerede at præsenterer en "læsbar" oversigt til dem.
Og når man benytter frames, må et sitemap siges at være et "must". (vil jeg nu sige det er i alle tilfælde, men især på sites med frames)

Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Det her forum rykker jo helt vildt :-)

 

Faktisk er det lavet på den måde... prøv f.eks. at gå på Google.dk og søg på "ni102".

 

Så kommer du direkte ind på produktet... hvilket selvfølgelig spiller noget mere :-)

Fra Albertslund
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Søgningen ni102 fungerer fint - men jeg undrer mig over at du overhovedet har brug for redirect samt frames til shoppen.

 

Jeg har ikke kigget det hele super grundigt igennem - men der lader ikke til at være nogle ting i din webshop som ikke kan laves som en alm. side uden frames.

 

SEO eksperter kan (vel forhåbenligt?) bekræfte at sider som benytter frames ikke er super indekser bare i div. søgemaskiner.

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes også, at det er en rigtig fin shop, lige bortset fra den lilla farve, der hos mig signalerer pigetøj, men da Kidsfashion jo også sælger til drenge, ville jeg foretrække et mere neutralt farvevalg! Men en rigtig fin webshop...
Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

Jeg synes i har skabt en enkel og overskuelig webshop.

Jeg har dog lige nogle kommentarer til designet og det indholdsmæssige.

Forsiden:
Vil foreslå at lave et random billede (billedskifter) i toppen med glade børn i jeres tøj. Det vil give siden flere muligheder for at vise de produkter i helst vil sælge.

Vil foreslå at trække telefon nummeret lidt mere frem fra resten af designet, måske som grafik i en kontrastfarve til resten af sitet, men hold den indenfor den samme farvepallette.

Jeg ville dele de enkelte produkter op med tynde grå streger for at give et mere stringent look. Samt lave nogle ikoner eller farver for dreng, pige og alder. 3 ikoner for drenge og tre ikoner for piger.

Ville trække lagersalg, nyhedsbrev, homeparty og login frem på forsiden.

Håber du kan bruge kommentarerne til noget!

Med venlig hilsen

Daniel Laursen

Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,

 

Beklager det sene svar, men Tele2 har så valgt at lukke for vores ADSL istedet for at opgradere den som aftalt :-(

 

Så nu slås jeg med dem om at få den åbnet igen... og søger efter en ny ADSL leverandør :-)

 

Men mange tak for de virkeligt gode input med farverne samt menupunkter som bør fremhæves. Jeg vil få det rettet til så snart vi har Internetforbindelse i huset igen.

 

Mvh. Morten

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)