Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/laaner sgs til internationalt turist projekt. 5-50K 1% ejerskab per K. + rente

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Leder efter en investor eller lanner der vil spytte 5000 til 50.000 i internationalt turist projekt.

Afkast 1 % ejerskab per 1000 kr investertet eller laant. Plus rente efter aftale.

Turist projektet spreder sig PT. Over hele europa.

Koebenhavn

Stockholm

Amsterdam

Berlin

Prag

Paris

Rom

Barcelona

Og flere er paa vej.

Der som som saadan MEGET faa udgifter i forbindelse med selve projektets etablering og drift samt distribution. Der er dog en del rejse aktiviteter forbundet, da det er en noedvendighed at vaere paa location faa at faa de fleste aftaler i hus. Jeg har derfor de sidste par maaneder rejst rundt i de overnaevnte byer for at etablerer netvaerk til partnerer og distributoerer.

Der er paa nuvaerende tidspunkt over 300 partnerer forbundet til projektet og ca 100 distributoerer.

Som sagt er de fleste udgifter forbundet med rejse og de fleste af de investerede/laante penge vil derfor ogsaa gaa denne vej. Dette betyder dog ikke at de er daarligt investeret eller at der bliver sloeset med dem. har indtil nu rejst via interail (tog) og boet paa vandrehjem der koster ca 20 euro per dag. diverse rejse udgifter inkl alt loeber derfor ikke op i mere en ca 40 euro per dag ca. 300 kr.

Selve projektet er en unikt projekt der har skabt stor interesse overalt hvor jeg har vaeret baade hos partnere, distributaore og potensielle kunder. Vil ikke umiddelbart aabne helt op om detaljer, men kan fortaelle at slut produktet vil vare en pakke af 10 produkter for 1 produkts pris paa en ekstremt atraktiv maade. der er yderst eftertraktet af turister over hele verden. der er derfor ogsaa et stort vaekts potensielle naar man er faerdig med eu.

Regner med at projektet kan veare salgsklart i midst 5 eu storbyer inden for 3-4 maaneder, men efter selv at have brugt omkring 50.000 paa projektet samt taget fri fra arbejde for at rejse rundt i flere maaneder soeger jeg nu en eller flere partnerer. udgifter til faerdiggoerelse ca 10.000 pr maaned.

Indtaegter. Der vil vare en profit paa ca 100 dk pr produkt vilket vil blive solgt for 150 dk altsaaa smaapenge for turister, der virkelig ikke kan sige nej til dette produkt.

jeg forventer at man vil kune saelge omkring 500 om maaneden alene i koebenhavn og op til 3-5 gange saa mange i de rigtige storbyer.

Hvis man laver en konservativ beregning og holder sig til de 500 per by og tager 10 byer, vil det altsaa vaere 5000 salg per maaned gange fortjeneste paa 100 lig med. 500.000kr pr mnd.

Selve produktet kan baade nemt og billigt produceres i danmark eller et hvilket som helst andet land. og vedligeholdelse vil udelukkende bestaa af at sende til distributoerer naar de loeber toer.

Syntes du dette lyder som noget for dig, saa send mig en mail og fang mig paa farten. Saa kan vi altid snakke flere detaljer.

MVH

Christian

Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre mere, men allerførst vil jeg gerne høre mere om hvor mange andre du har med, og hvor mange penge du har skrabet sammen, samt mere om produktet?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)