Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsgrundlag vognmand

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi får løbende  nye ledige ruter over hele landet!

Så er du, eller har du lyst til at blive ; selvstændig vognmand!

Kan jeg tilbyde et forretnings grundlag til dig.

Her følger de forskellige konditioner vedr. opstart:

Du skal være momsregistreret

 

Du skal have en hvid, bil    

Navnet er underordnet, men det skal som minimum være en høj-mellemlang model, idet lasteevnen helst skal op på 1400 kg.

                     

Vi har indgået aftale med et leasing-firma, hvorfor vi kan tilbyde 3 forskellige biltyper

til fornuftige priser

 

Du skal indbetale depositum

25.000,- kr. som jeg sætter i banken og anvender som sikkerhed for at du ikke holder fra 'den ene dag til den anden'. Den dag du og jeg skilles får du pengene udbetalt på en check.

 

Jeg betaler dit arbejdstøj                         

Dog ikke sko og kræver til gengæld at du bruger det hver dag

 

Jeg leverer pakket tur

Hver dag vil du om eftermiddagen kunne læsse retur last af din bil, og læsse en ny 'tur' på. Turen er pakket med de varer, som du skal levere dagen efter samtidig med at der ligger en køreliste over de kunder, som du skal besøge.

 

Sikker indtjening

I og med at det er de samme kunder du skal besøge med faste intervaller (1-,2- og 4-ugers intervaller) svinger indtjeningen ikke ret meget. Dog kan der være tale om udsving mellem sommer- og vinterhalvåret. 

Høj indtjening                                          

Du kan forvente en årlig indtjening på 450.000-500.000 ex. moms. Denne indtjening dækker samtlige dine omkostninger som vognmand, hvorfor du selv skal afholde udgifter til ex. diesel, bil, ferie, fridag etc. (indtjeningen kan variere fra landsdel til landsdel, men et ca. tal vil blive oplyst)

 

Bonusordning                     

Vi har ud over almindelig indtjening også et par forskellige bonusser, som kan ’udløse' en klatskilling (i størrelsesordenen 2.500 - 5000,- kr. pr. måned)

 

Lejeordning af computer i bil

Vi har indført bærbare computere i bilerne hvortil kørelisterne bliver sendt elektronisk. Denne computer er egentligt noget som vognmanden skal investere i, men vi har i stedet etableret en lejeordning, således at vognmanden ikke skal investere en masse penge i hardware.

Lejen er på  750,- kr. pr. måned, hvilket inkluderer forsikring af terminalen.

 

Transportforsikring

Idet der på transportmarkedet har været en del kurér-firmaer, som har ødelagt en del biler er forsikringspræmien for transport mod betaling steget til uanede højder.

 

Vi har derfor indgået en aftale med Codan-forsikring, hvorfor vi er i stand til at tilbyde vore vognmænd en meget fordelagtig forsikring af de varer, som disse transporterer. Selve bilen skal du dog selv sørge for at forsikre...             

 

Kontrakt

Vi indgår naturligvis en kontrakt med hinanden på kørsel af denne tur. Kontrakten kan opsiges med 3 måneders varsel fra begge parter – dog kan der ved væsentlig misligholdelse ske ophævelse af kontrakten med øjeblikkelig varsel

 

Salgsbonus

Da chaufførerne er de bedste til at sælge hos kunderne, har du også denne mulighed, hvilket udløser 200,- kr. pr. emne, der sælges eller hæves i frekvens

Interesseret ? så mail til; vip-km@os.dk

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)