Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pick & Ship - Klik og send

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er enige så langt at det er dumt at smide den ekstra porto efter kunderne, men det kunne jo være at webshoppen selv var villige til at betale den ekstra omkostning, når de til gengæld sparer tiden.

Det afhænger naturligvis helt af avancen på produkterne, blandt andet.

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen,

Jeg er nu gået i tænke mode, og beregnings mode, for at løbe alle tallene igennem, og være sikker på at det hele går op i en højere enhed.
Jeg er stadigvæk meget interesseret i at høre jeres idéer og forslag, da jeg finde dem meget brugbare Smile

Peter Jordan - www.findposen.dk

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Faldt lige over dit indlæg. Selv om vi jo vel nok er konkurrenter, skal der alligevel lyde et tillykke herfra.

Nogle af de andre har haft nogle gode punkter, som jeg er sikker på at du vil tænke lidt over. Men fat mod, Idéen med lagerhotel for mindre webshops er slet ikke dårlig. Blandt andet det med at man kan tilbyde en rigtig god forsendelses pris når man opnår en god volume, er et godt salgs argument i sig selv.

Du er altid velkommen til at sende mig en PM hvis du har brug for lidt sparring, og ellers vil jeg ønske dig alt held og lykke i fremtiden.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)