Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside ønskes

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.viflytterdinbil.dk

Er lige blevet 99% færdig med siden , hvad syntes i ?

Mangler der noget ?

noget ulogisk ?

I må gerne prøve at tilmelde et fiktivt firma , bare skriv test så jeg kan sortere dem fra igen.

Jeg har pt 15 firma'er som jeg skal have lagt på listen , så siden dækker det meste af Danmark allerede fra start af Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu tænker jeg som sædvanlig rent grafisk.

Google Ads ude til højre burde næsten "blende" ind i designet eller bare placeres et andet sted? Det giver en fandens masse ubalance og jeg ved ikke helt hvor jeg skal placere øjnene.

Personligt har jeg mere tiltro til en hjemmeside og dens seriøsitet, hvis der er opgivet lidt mere information om stifterne af hjemmesiden. Ikke at jeg selv er for god til det, men det er noget jeg har bemærket indenfor det sidste stykke tid.

Ellers en rigtig flot hjemmeside ;-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Generelt pæn side, må jeg sige. Behagelig og overskuelig.

Jeg er enig i, at reklamerne skal falde mere ind i selve siden. Og så er der nogle små-fejl, såsom at der står "true" ud for nogle flueben og "Denne annonce er vist: 0 gange" - selvom jeg kigger på den nu. Sådan nogle små-ting skal jo også lige på plads. Derudover kunne det måske være rart med en prisindikation, hvis det er første gang, man skal have flyttet en bil.

Men ellers fungerer det ret godt, synes jeg. Held og lykke med det.

Mvh Morten.

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke ramme den nøjagtige farve i googleannoncen , men nu er den da mindre synlig , ved godt den måske skal rykkes lidt ned.

Det med true osv er et par små bugs som vi skal have ryddet op i

Det med at den viser , set 0 gange må være fordi tælleren er 1 besøg bagude , så det ses ikke mere

Prisindikation er kommet på (tak for det)

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et problem med mine besøgende fra sjælland , jeg bliver nu dagligt ringet op af ø-boer der vil have flyttet deres bil fra farum , østerbro , amager osv osv, forklarer dem stille og roligt at de bare skal vælge område , har sågar lavet pile ind til landkortet , men folk finder mit nummer under kontakt for at tilmelde firma , og mener at det må være en slags hovednummer , det kan det da ende med at blive , men meningen var jo netop at kunderne selv skulle finde ud at finde den nærmeste autohjælp.

Har jeg sat forventningerne til kunderne for højt ???

Hvordan skal jeg evt ændre siden , så jeg stadig får flere vognmænd tilmeldt , o g kunderne klikker i stedet for at ringe til mig .

 

Hjælp Cool

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Jeg kan godt lide jeres logo, og koncept som sådan.

 

Lidt flere variationer i designet kunne også pynte lidt. Men super ellers.

 

Mvh Jonas

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Torbjørn:

Hvordan skal jeg evt ændre siden , så jeg stadig får flere vognmænd tilmeldt , o g kunderne klikker i stedet for at ringe til mig .

 

Ja, for det første skal du sørge for at skrive så kort og klart som muligt. Lige er nu er teksten på forsiden fyldt med fejl og irrelevante oplysninger. Hvor mange herinde har fx læst teksten?? Den er alt for lang og alt for rodet. Jeg har. Men selv hvis man sætter sig udover de mange fejl, er det stadig svært at forstå hvad I mener. Det er utvivlsomt derfor mange ringer i stedet for at klikke!

Jeg synes der mangler mange vigtige oplysninger. Hvem skal bruge jer fx? Hvem henvender I jer til?? Det er det vigtigste overhovedet og skal stå allerførst! Nåh ja, det står ca i midten - lige før det om bilens evt for store bredde: eventuelle trafikskader! Der må da være mere oplagte kunder.

Teksten er for rodet, indhold og rækkefølge er problematisk.

"Vi flytter din bil" er et fedt navn, men det er lidt uheldigt, når I også forsøger at markedføre jer på at kunne flytte campingvogne og både. Det skal I skrive klart som special-opgaver et sted. Ikke nødvendigvis fordi det er en decideret special-opgave for jer, men fordi kunden vil forvente det (når I hedder "Flyt din bil") .

Jeg vil gerne give jeres side en kærligt sproglig og retorisk eftersyn. Det tror jeg I ville komme langt med. 
Skriv hvis I er interesserede i det.

Mvh Søren Stochholm, selvstændig retoriker, Sprogzonen.dk

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Og tak for god kritik af siden.

 Du har helt ret for forside teksten er rester af første oplæg til siden , og derefter tilsat ,det man lige kommer i tanke om mangler, så rodet , jo jeg ser/så det bare ikke så tydeligt selv , Yes

Jeg tror jeg vil bruge weekenden på at lave en ny og fornuftig forside tekst.

Du er velkommen til per PB at komme med en prisidé til en ny forbedret forside .

Mvh og god jul

Torbjørn
www.viflytterdinbil.dk

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Torbjørn.

Har du tænkt over hvad du vil med denne AdSense reklame?
Den er fuldstændig malplaceret, på dens nuværende placering efter min mening.

Din boks med "Udvalgte fra listen" flyder også nedover din "bund/footer" - desuden hvad er den såkaldte liste (Er godt klar over hvad dit formål er, men som dum bruger ved man ikke hvad listen er.)

På din søg side.

Der kan man indtaste et postnr. samtidig med at man kan vælge et postnr område.
Er det ikke to samme ting?

I søgningen burde jeg vel bare indtaste det postnummer, hvor min bil skal fragtes fra. Så finder din søgning automatisk det nærmeste firma - dette er tilsynlandende ikke tilfældet.

Under "Tilmeld" - der er en boks, hvor man kan skrive sin firma beskrivelse. Jeg kan dog ikke helt forstå at man har mulighed for at vælge fed, kursiv samt understreget. Er det bare en fed feature, eller er der en dybere meningen i dette.

Generelt virker siden lidt for upersonlig, f.eks. under "Tilmeld" står der Mvh Vi Flytter Din Bil.
Hvorfor står der ikke, ligesom på dit amino indlæg:

"Med venlig hilsen
Torbjørn Etellerandet
Ejer, viflytterdinbil.dk"

Evt. et billed af dig også. Det er vigtig at din "kunde", hvis man er det, kan identificerer sig med dit firma.

I din footer står der: "Vi flytter din bil © 2008". Jeg vil mene det er mere relavant med lidt firma oplysninger der også.

Har du behov for hjælp ang. programmering eller designet er du velkommen til at kontakte mig på denni@media-corner.net.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Denni

Tak for dine indspark

Adsense reklamerne , var/er kun fordi siden pt er drevet uden nogen former for indtægter , og skal væk asap , da jeg generelt hader reklamer der forplumre hjemmeside designs Super Angry

"udvalgte fra liste" boksen flyder ned over min bund ????? , hvis du mener at du er nødt til at scrolle for at få øje på dem , skulle det gerne ændres ved at overskriften / topbjælken bliver lidt mindre. eller går den på din skærm ned over stregen over copyright osv ?? for det gør den ikke hos mig. ?

Postnummer og postnummerområde ligge ikke altid lige op af hinnanden, og jeg vil ikke have den til kun at finde allernærmeste transport, men jo den øverste postnummerrubrik , hvor du kun indtaster et nummer kunne måske godt spares væk.

Firmabeskrivelse , er jo så folk i deres beskrivelse kan skrive med fed skrift til overskriften , fremhæve priser osv !!

Ang min underskrift med torbjørn eller bare viflytterdinbil.dk , siden skal jo dybest set bare være reklame for de firma'er der tilmelder sig siden og ikke være reklamesøjle for mig Cool

Siden skal repræsentere alle dem der tilmelder sig siden.

 

Men når alt det er sagt , må jeg sige at siden vokser noget hurtigere end jeg havde regnet med , og dermed kommer jeg bagud med idér der er under udvikling(noget med fast telefonvagt og 1 fast døgnhjælpsnummer) , justering af div bugs , som i er så velige at finde som udenforstående "brugere".

 Det er jo altid rart at få læst sin stil eller ansøgning i gennem inden man sender den , men jef får jo ikke anden feedback end den jeg selv spørger efter.

Siden blev startet for 1 1/2 måned siden med et elt andet design og det nuværende har kun været der siden 10 nov , Den blev lavet fordi vi var en håndfuld "små" firmaer der ikke havde så meget at lave og at forsøge at få sit eget lille firma øverst på google og frem på forsiden af bilbasen , dba osv er jo heller ikke til at betale sig fra som mindre firma. "problemet" var jo bare at efter ganske kort tid meldte de store sig også til (og der er meget velkommen ) men ændre jo sidens idégrundlag noget.

Så min skrivebordsudvikling kan knap følge med, men forsøger så godt jeg kan, nogen stykker er kommet med tilbud og at ville være medejer eller købe siden , meen det er nu bedst at være ene om at tage de store beslutninger , men selvfølgelig med indput ude fra

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)