Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside ønskes

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Så væk med de reklamer - så må du jo finde en anden indtægtskilde.
Hvad med, at når siden har vokset sig lidt større, dvs. flere besøgende samt tilmeldte firmaer, at så indfører noget plus visning. Således at dem der betaler xxx kroner kommer til at blive vist først i søgninger. Bare en idé.

Ja, jeg mener at den der boks, kommer ned over stregen i bunden, se: www.media-corner.net/files/viflytterdinbil.jpg
Jeg kan dog se, at dette problem kun forekommer i Firefox, det ser okay ud i Internet Explorer. Jeg har ikke testet i Safari eller Opera.

Angående det at virksomheden kan skrive med fed, kursiv, og understreget. Det er godt nok du har tænkt over det - men jeg er bange for det på længere sigt ender i noget værre lort.

For at holde en ren og flot linje gennem hele designet, er der visse ting man må bestemme i forhold til brugerinputs  - og jeg tror at hvis man benytter sig af muligheden med at lave fed. Så ender det hurtigt i noget roderi.

- men okay, det er også bare min mening.

Angående din underskrift - det er hellere ikke fordi du skal reklamere for dig selv. Men de virksomheder der tilmelder sig, vil da sikkert gerne vide hvem de tilmelder sig hos?

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok jeg smider reklamerne væk i løbet af denne måned Big Smile

Siden blev lavet som "alternativ reklame" for alle os små , og derfor skal man ikke kunne tilkøbe yderligere reklame på siden , men www.viflyterdinbil.dk skal lægge på side 1 i alle relevante søgninger , så de små også får en chance for at blive fundet.

Der kommer en form for tilmeldingsgebyr eller årlig afgift for at stå på siden , ved dog ikke hvor mange transportørere der skal være på siden inden jeg begynder at tage penge for det (må jo regne med et frafald" , regner med at der skal være en eller anden form for rabat ved at køre med "mit" logo på deres biler (og det er jo nok primært de små der gerne vil det ), eller streamer osv.
Tilmeldingsgebyret skal, når det har betalt min millionvilla og Ferrari Cool, bruges til at købe reklame for min side på bilbasen , dba osv

På et tidspunkt er div postnummere jo også fyld op , dvs jeg ønsker ikke at der kommer til at stå 3 transpotøre i et lille postnummer, der vil det jo så være dem der kom først ogikke dem der vil betale mest(det er jo ren Robin hood det her )

Kan godt se problemet med firefox , vil få min webmand til at kigge på det.

Har du et telefonnummer ,for så tror jeg lige vil skal lave en aftale om en evaluerings time eller 2

 

Mvh

Torbjørn
www.viflytterdinbil.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torbjørn.

Det er helt i orden. Du bestemmer selvfølgelig også selv din forretningsmodel.

Du er velkommen til at kontakte mig på 28 76 35 46.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Torbjørn:
Du er velkommen til per PB at komme med en prisidé til en ny forbedret forside .

 

Hej igen

Jeg fik det ikke til at virke her på amino, men jeg sendte en mail via jeres kontakt-side på viflytterdinbil.dk. Fik du den?

Mvh Søren

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 nej jeg har ikke modtaget noget Sad

Har du brugt kontakt formularen , eller har du trykket på min mailadresse ? spørger selvfølgelig for fejlsøgningens skyld ?

Kontakt formularen har drillet på et tideligt tidspunkt , men hvis den ikke virker igen Devil , jeg hader de kontakt formular , skal bare byttes ud med direkte mail , så må man tage den spam der kommer , men prøve lige den konakt form, bare så jeg kan se om den virker ??

 

min mail tc@viflytterdinbil.dk

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 nej jeg har ikke modtaget noget Sad

Har du brugt kontakt formularen , eller har du trykket på min mailadresse ? spørger selvfølgelig for fejlsøgningens skyld ?

Kontakt formularen har drillet på et tideligt tidspunkt , men hvis den ikke virker igen Devil , jeg hader de kontakt formular , skal bare byttes ud med direkte mail , så må man tage den spam der kommer , men prøve lige den konakt form, bare så jeg kan se om den virker ??

 

min mail tc@viflytterdinbil.dk

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg har sendt dig en tester fra kontaktformularen (ja, jeg hader dem også c',) og sendt dig en rigtig mail til tc@viflytterdinbil.dk

Mvh Søren

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)