Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder lagerhotel og forsendelse...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Tropefisk flytter pr. 1. januar 2009 til nye faciliteter hvorfra vi skal drive vores administration og lager. Vi får i den forbindelse noget overskudsplads og lagertid som vi selvfølgelig gerne vil have udnyttet bedst muligt.

Derfor kan vi tilbyde lagerhotel og forsendelse til 2-3 kunder til en meget lav pris - det handler nemlig primært om omkostningsdækning for os. Vi har totalt set kapacitet til at håndtere op 15.000 ekstra pakker om året (ca. 60-70 pakker dagligt) og kan tilbyde op til 200 m2 lagerplads.

For iværksættere med mindre webshops der har problemer med at håndtere deres logistik eller er i tidsnød er dette en oplagt løsning. Vi har håndteret pakning og forsendelse i de sidste 6 år så vi ved hvad vi har med at gøre. Du kan samtidig tilbyde dine kunder, at alle ordrer indkommet inden kl. 15 ekspederes samme dag.

Prisen er som sagt i bund - vi tilbyder "all-in" for kr. 30,- pr. pakke inkl. emballage ved minimum 20 pakker pr. dag. Prisen er naturligvis ekskl. forsendelsesomkostninger, som vi dog også kan tilbyde favorable priser på med Post Danmark. Fakturering og håndtering af reklamationer står du selv for til ovenstående pris, men vi kan håndtere det mod et tillæg.

Jeg håber der er nogen, der med dette tilbud kan spare tid og penge og få ro til at udvikle forretningen yderligere i stedet for at rode med papkasser Smile

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Nu har jeg længe læst om flere webshops, der netop efterlyser ovenstående til en fornuftig pris, og så er der slet ingen der er interesseret?

Kom på banen, Aminoer! Wink

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det lyder som en god service, og prisen er også ok. Nogen gør det billigere end de 30 kroner, og andre er dyrere.

Noget der måske kan skræmme ved dit indlæg er, at I lige har fået pladsen fri. Man kan ikke lige læse om det er en permanent løsning, eller det bare er en periode i har pladsen fri. Det er efter min erfaring en rimelig væsentlig ting. Jeg tror derfor lige du skal skrive lidt omkring dette.

Held og lykke med det.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lagerhotel,

Lagerhotel:
Noget der måske kan skræmme ved dit indlæg er, at I lige har fået pladsen fri. Man kan ikke lige læse om det er en permanent løsning, eller det bare er en periode i har pladsen fri. Det er efter min erfaring en rimelig væsentlig ting. Jeg tror derfor lige du skal skrive lidt omkring dette.

Det kan du selvfølgelig have ret i, men jeg kan berolige med at vi primært er interesseret i at indgå i langsigtede samarbejder. Vi har mulighed for at udvide vores lagerkapacitet med 50% fra dag-til-dag og yderligere muligheder for udvidelser på længere sigt. Endvidere er lejemålet indgået på en langtids lejekontrakt med et alarmfirma, så der er fuldt styr på sikkerheden i hallerne (jeg har faktisk aldrig set lagerhaller med så mange rumfølere).

Det er værd at bemærke, at den pris jeg har skrevet er inkl. standardemballering - altså en ny papkasse indenfor vores standardmål og kassefyld - og den pris tror jeg faktisk ikke at der er så mange der kan være med på. Vi tager altså ikke en plukkepris pr. enhed, men pakker ordren færdig for kr. 30,- inkl. emballage. Selvfølgelig er webshops med mindre lidt mindre end 20 pakker pr. dag også velkomne til at henvende sig og så finder vi en god pris på det også.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)