Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en til at rentegne mit logo

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin idé men nu er logoer jo ikke noget, man bliver rig af som grafisk virksomhed :-) Synes det kunne være spændende, hvis AMINOer i stedet vil bruge forummet til at lave bureaukonkurrencer for grafiske profiler, kommunikationsstrategier etc. - så ville der virkelig være noget at byde ind på og vise sine kompetencer indenfor...


Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/23/2006 2:39:53 PM Forfatter: venturepr  hvis AMINOer i stedet vil bruge forummet til at lave bureaukonkurrencer for grafiske profiler, kommunikationsstrategier etc. - så ville der virkelig være noget at byde ind på og vise sine kompetencer indenfor...

Der er jo ingen, der forhindrer iværksætterne i at sætte konkurrencer i gang. Det er bare om at klø på.

 

I Nickoleis tilfælde handlede det om et eksisterende logo, som blot skulle rentegnes. Den slags er lidt svært at lave konkurrencer på - med mindre det altså gælder om at komme først (hvor er den hoverende smiley?)

 

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, nogle satser på at være hurtigst, andre på at være bedst :-)
Nej, godt ord igen. Vi må jo bare være hurtigere på tasterne herinde så :-) Men som nævnt kunne det være fedt med større opgaver end logoer osv., da vi som sted helst vil ind flere steder i værdikæden, så logo, strategi og øvrig kommunikation kommer til at hænge sammen...
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/23/2006 2:56:06 PM Forfatter: venturepr 
værdikæden...

Den skumle bagtanke med mit logotilbud er da også, at bruge det som dør til det rum, hvor kunden gemmer "hele værdikæden".

 

mvh Hans

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige mine ord.. 

Men man må dog ikke glemme at det her er et iværksætter forum og der er nok ikke de store chanser for at støve opgaver op indenfor markedsførings og kommunikations trategier her. Men har selv et par kunder som jeg har været med fra starten af som nu er blevet "måske ikke store" men større som nu ligger lidt tungere kommunikations opgaver hos mig..

 

Men grafiske profiler ville være spændende at arbejde med.. Ingen tvivl om det.. Det var nu også lidt det jeg mente med "logo konkurrence.."

 

Hilsen Thomas.. Som satser på at være hurtigst næste gang..

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)