Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorlokale/fællesskab søges Nordsjælland/KBH

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

500 kr pr dag pr person giver 15000 om måneden. Det er så den fordel man opnår ved at betale 1500 om md inkl moms. Som sagt det var sådan jeg læste mig til det. Hvis det er anderledes , må jeg sige at siden er ret forvirrende.

Jeg var ude og se på nogle kontorer igår der ville have 800 kr pr md for EN linie med 2mb internet. Er tiderne stadig så gode ?

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok det mig der læser helt forkert- 500 pr dag er for et 4-6 mands rum. Jeg er stresset og sitet forvirrende. Men jeg vil da gerne høre mere om det. Så det nok bedst jeg kigger forbi-

God weekend

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige kommet tilbage fra La Oficina. Og det kan virkelig anbefales. Flotte rum, god service og virkelig gode priser på alt. Plus at stemningen passer til mig.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme jeg synes altså også at deres hjemmeside er lidt kaotisk...

Vi ville skulle sidde og snakke meget i telefon - kan man dt? Eller er det mere store rum, hvor man finder en plads og sidder og arbejder stille?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mere et stort flot rum, hvor man arbejder forholdsvist stille. Det anbefales vidst at man taler i tlf udenfor. Men taler man stille , kan man selvfølgelig det. Jeg skal selv bruge et callcenter , og en sekretær derigennem. Der er også flotte mødelokaler. I det hele taget er det virkelig flot indrettet og spritnyt. Jeg har selv været en del steder der også huser højtprofilerede  firmaer der ikke er så velholdt som det her. Og det betyder meget for en perfektionist som mig. Jeg ville have det dårligt med at arrangere møder et sted med pletter på gulvtæppet og diverse småting der manglede. Ved godt at det ikke handler om en plet på gulvtæppet, men sådan er jeg.

Men altså et sted til at fokusere på en opgave, til møder i inspirerende og rare omgivelser med lækker mad , kaffelattè og vin inden for en håndsrækning.

Tag ned og kig på det

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline,

Fra 1. december har vi ledige pladser i vores kontorfællesskab. Kontoret er inddelt i zoner, så i får jeres eget område (indflytning før er muligt).

Kontoret er fuldt møbleret med nye kvalitetsmøbler. Der er ligeledes internet, mødelokale, køkken, rengøring, gode toiletfaciliteter, let lager, fri parkering.

Beliggenheden lige ved Vibenhus Runddel på Østerbro (Aldersrogade 6G) er rigtig god hvis man både har aktiviteter i og nord for København.

Prisen per måned er Kr. 6.000 for en zone med plads til 2 personer.

Du er meget velkommen til at stikke hovedet forbi til en uforpligtende fremvisning. Du kan bare ringe på 26 24 20 62

 

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange svar. Har netop fået at vide at vi har et budget på 3000.- per mdr. Er der nogen som kan tilbyde noget indenfor den priskategori? Som sagt er åbent kontorfællesskab også en mulighed - faktisk endda foretrukket...Vedkommende skal bare have mulighed for at kunne sidde og ringe meget rundt til kunder (udelukker desværre LaOficina)

Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved et budget på Kr. 3.000 pr måned kan vi tilbyde en enkelt arbejdsplads.

Der gælder de samme faciliteter osv. Det er altså stadig møbleret arbejdsplads med kvalitetsmøbler, mødelokale, internet osv osv osv.

Lad mig høre om det har interesse - Så synes jeg du skulle komme ud og se lokalerne.  

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)