Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du nyt job?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Goddag

Jeg hedder Thomas Andreasen og har en masse kontakter i jobformidlingsbranchen, så hvis du går og søger job eller trænger til at komme videre med noget nyt, så skriv lige en mindre beskrivelse af dine kompetencer samt hvad det er du søger af stilling samt branche osv. Så kan det være jeg kan hjælpe dig i den rigtige retning.

De bedste hilsner Thomas

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

 

Mit navn er Mustafa Gultekin - Jeg er en frisk og stabil ung mand på 31 år, der ønsker nye udfordringer. 

 

 

Jeg er blevet visiteret til fleksjob, for ca. 3 år siden, med et løntilskud på 66%. 

Mit seneste stilling var jeg ansat som sælger i et Catering Firma som har beliggenhed i Københavns grøntorv.  

Som person ser jeg udfordringer frem for begrænsninger, og ligger stor vægt på service og ærlighed overfor kollegaer.

Jeg er meget lærenem, og i øvrigt en stabil og behagelig person at omgås med. Jeg har masser af gå på mod og holder meget af samvær med andre mennesker.

I de mest stresset perioder har jeg overblik, som gør det muligt for mig at have flere bolde i luften.

Jeg trives med en til tider hektisk og afvekslende arbejdsdag med et godt arbejdsmiljø og et ligeværdigt forhold til mine kolleger. Jeg betragter mig selv som ansvarlig, fleksibel og med et stort overskud og har oftest en tro på, at intet er umuligt. 

Jeg brænder for og nyder at arbejde med mennesker. At være god til at skabe tillid hos den enkelte og behandle andre med respekt, mener jeg, må være udgangspunktet for at skabe resultater.  Jeg er samtidig en person med ægte forståelse for menneskers forskellighed og forsøger at møde andre mennesker, hvor de ”befinder sig”.

det som jeg søger er en stilling med fast løn, da jeg jo har månedlig tilskud på 66 %, jobbet kan bestå af at være kontor stilling eller en sælger stilling.

da det jo er de brancher jeg har erfaring indenfor...

jeg vil os gøre opmærksom på at jeg begynder til Merkonom uddannelse i det nye år.. 

- ved nærmere samtale ville der blive medbragt CV samt udtalelser fra tidligere arbejdsgiver. 

Håber Jeg har vakt jeres interesse . 

MVH 

Mustafa Gultekin 

 

Kan kontaktes på følgende nr. 25 65 51 85 
Mail: mustafa-1287@hotmail.com 

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

 

Hvilke områder er du beskæftiget indenfor?? Har du kontakter til folk der arbejder på projekter? måske som freelance. Du kan skrive til mig på kasper.brandt112@gmail.com så sender jeg mit CV

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

 

Har du evt nogen forbindelser inden for indretning, udstilling eller i det hele taget noget inden for det kreative fag? Søger i øjeblikket efter dette. Du må meget gerne kontakte mig på Leonorasmor@hotmail.com  . Skriv, og så kan jeg sende dig mit cv.

 

Med venlig hilsen

Susanne Pedersen

Boligstylist.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg er kurer vognmand i København, og er på udkig efter evt nye kunder. Så jobbet har jeg, men måske du har forbindelser til kunder som har brug for en fyr til at køre ting for.

JEeg arbejder alle årets dage, incl helligdage.

Jeg kan kontaktes på kevin@lund.dk hvis det er.

Venlig hilsen

Kevin Lund

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)