Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger i til denne ide?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt at dette koncept, sikkert er meget udbredt, men vil alligevel gerne prøve det.

Den sidste ide jeg havde, bliver aldrig til noget. Dette her skal bare være en helt almindelig hjemmeside, hvor folk kan starte klaner op i diverse onlinespil, og aftale turneringer osv. Plus jeg tænkte for mulighed for videosamtale imellem brugerne. Ligeledes et sted hvor jeg og brugerne kan komme med forslag til nye online rollespil og eksempelvis anmelde dem på siden. Give deres mening til de andre brugere. Der skal også være mulighed for at brugerne kan ligge deres egne små spil ind. Eksempelvis flashspil osv. Plus at man kan oprette sig som søgende. Her tænker jeg på, hvis man har en ide til et spil, og kan finde andre, som er med på ideen. Der skal selvfølgelig også være et forum og en chat.

Jeg ved godt, at der sikkert er mange af de sider på nettet, men har tænkt på at starte lidt for sjov. Jeg vil selv holde siden opdateret, så der ikke rigtig bliver nogen økonomiske omkostninger. Det er jo brugerne, som skal holde siden igang. Hvad synes I? Formålet er ikke at tjene penge. I hvert fald ikke i starten, da det mest er for min egen interesses skyld, og at jeg har noget at lave, imens jeg er sygemeldt. Hvis det viser sig at siden bliver rimelig populær, kan jeg jo prøve at udvide med andre funktioner og medlemsskab. Men hvad synes I om ideen? Den skal desuden være international, da mange japanske rollespil ikke har så stor udbredelse i lille Danmark.. Det er i hvert fald noget, som har min interesse.

Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

tror du har fat i en fin ide.

tror ihvertfald at der er publikum til det, og tror også efter et stykke tid på at du kan indtjene lidt penge på reklamer og medlemskaber osv.

 

bare kør på

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Ja altså det skal mest ses nu som et tidsfortriv og en hobby, da jeg interessere mig meget for det. Jeg vil selvfølgelig også gerne reklamere for det. Kender du noget til priser for at få en reklame på f.eks. jubii, yahoo osv. Det er heller ikke så vigtigt ligenu. Jeg skal lige bruge et stykke tid på at få det hele sat sammen, så det bliver ordentligt gennemtænktSmile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)