Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny auktionshjemmeside?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine venner ringede mig lige op mens jeg sidder her i Bremen, Tyskland...

Han sad og surferede på Facebook og så en reklame for hjemmesiden bidmondo.com, som er lidt en blanding af Bidster og eBay/QXL.dk.

Han mente ideen ville være god, og at der stadig er plads til lignende hjemmesider på markedet og begyndte straks af tale om, at man da "bare lige" skulle oprette en lignende side med samme koncept da det jo i bund og grund er et relativt simpelt koncept mente han.

Personligt er jeg selv lidt skeptisk overfor ideen, eftersom der allerede er store aktører på det marked herhjemme (og i hele Skandinavien for den sags skyld).

Uden nogen erfaring indenfor iværksætteri/E-business mente han at dét skulle vi igang med, og han ville have mig med. Importer nogle varer og sæt dem til auktion på sitet hvor folk så kan købe bud, og varen vil derved blive solgt på klassisk auktion-vis efter en given tidshorisont hvor varen vil være åben for bud.

Er det bare mig, eller er den ikke lidt dodgy?

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå ind på macca.dk og gå så ind under om macca i menuer. og læs det.

 

det er nogle lunde det samme tror jeg, og det har været en stor succes

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket, havde jeg aldrig hørt om Macca.dk før faktisk. Spændende!

Uden tvivl, konceptet er kanon, yderst lukrativt.

Mit først indlæg kom måske lidt forkert ud - det jeg mente var, om ikke netop markedet for dette koncept allerede er blevet malket meget? Eller det er måske bare mig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)