Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med et navn

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som i nok har set, så har vi fået et områd på Amino hvor man kan uploade filer.
Lige nu er der forretningsplaner og Pressemeddelelser, men på sigt kan der komme meget andet.
Jeg har valgt at kalde området for "Media", men jeg syntes ikke rigtigt det dækker.
Før brugte vi ordet "Filer", men sig heller ikke noget.
Navnet skal være kort, så det ikke fylder for meget i toolbaren.
Og skal det ikke være for smalt, da vi måske får ting som iværksætter podscasts, m.m.

Er Media måske et meget godt navn?

Dbh Martin

Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes nu at det er et meget godt navn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med "skabeloner"? Det er selvfølgelig mere inspiration end færdige skabeloner, der bare skal udfyldes... men mon ikke folk tænker på dem som en slags skabeloner alligevel :)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det "video" noget jeg nævnte for dig, bli´r til noget på sigt, så burde du reservere navnet "media" til video, galleri m.m. som fællesbetegnelsen for det....Bare mit synspunkt. Hvad med "Kartotek", det er kort, og en beskrivelse for hvad der ligger der. Det er et ord som mange iværksættere kender, og for mig virker som et dækkende ord for det som skal rumme filerne. Ordet "Kartotek" er kort of præcist, modsat ordet "Media" der dækker et bredere felt.

Mvh. Rune.

 

 

Tilføj mig på Twitter

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tommy:

Hvad med "skabeloner"? Det er selvfølgelig mere inspiration end færdige skabeloner, der bare skal udfyldes... men mon ikke folk tænker på dem som en slags skabeloner alligevel :)

Jeg faldt lige over at du nævner ordet "inspiration" i din sætning, det synes jeg egentlig heller ikke ville have været et tosset navn med det nuværende indhold - hvis der kommer podcasts ind ved jeg dog ikke helt, det kommer dog selvfølgelig an på hvad de skulle komme til at indeholde.
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Hvis det "video" noget jeg nævnte for dig, bli´r til noget på sigt, så burde du reservere navnet "media" til video, galleri m.m. som fællesbetegnelsen for det....Bare mit synspunkt. Hvad med "Kartotek", det er kort, og en beskrivelse for hvad der ligger der. Det er et ord som mange iværksættere kender, og for mig virker som et dækkende ord for det som skal rumme filerne. Ordet "Kartotek" er kort of præcist, modsat ordet "Media" der dækker et bredere felt.

Mvh. Rune.

 

 

"Kartoket" kan indholde de overnævnte dokumenter, hvoraf videoer, podcast, og evt. billeder kunne placeres i "Media"

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ordet "Arkiv" har osse været ind og vende, men synes stadig at mit første forslag passer bedre, og er mere beskrivende for inholdet.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg foreslår : "Inspiration"

Med venlig hilsen: Jesper BN                                                

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Det er er jo materiale og generelt. Hvad med:

- Indhold

- Tema

Begge ord giver mulighed for at dække et bredt spektrum af materiale. De to nuværende emner ligger jo i rimelig vidt forskellige grupper...

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Dokumentbasen

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)