Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er ikk helt færdig

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikk helt færdig på min side. men tjek den ud. godt nok bare en skabelon, men det er mere teksten osv. jeg godt vil høre jeres mening om. www.dantryk.webs.com

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening er det tåbeligt at have din firmahjemmeside sådan et sted. Den er jo fyldt med reklamer fra dine konkurrenter, så var det bedre at betale de 9 kroner pr måned det koster at have et discount webhotel?

Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen det er jo også bare en midlertidig løsning

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Det er, som der blev skrevet tidligere, nok ikke så smart at have en hjemmeside hvor der dukker reklame for konkurrenterne op.

Hvis jeg var dig så ville jeg skynde mig ind på one.com og så betale de 9 kr. om måneden.

Jeg tror det bliver vanskeligt at tage dit firma helt seriøst før du får ordnet den side af sagen.

Selvom du skriver at det kun er en midlertidig løsning, så ville jeg nok mene at det er bedre helt at undvære en side, indtil du finder plads i budgettet til de 9 kr. om måneden Wink

Held og lykke med firmaet.

 

 

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

det jo ikk kun 9 kr. det koster når jeg også skal have sat siden op

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke selv  "sat" din nuværende side op?

Der ligger masser af færdige skabeloner du kan bruge inde på one.com, så hvis du ikke forventer at skulle have den helt store forkromede løsning i starten, så vil jeg ikke tro at du får meget større besvær med at sætte siden op hos one.com i forhold til din nuværende side.

 

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver de andre fuldstændingt ret - du har allerede tabt mig som potentiell kunde fordi du har valgt at publicere siden et sådant sted.

Det vigtigte du skal tæmkte på er de signaler du sender ud ved atr bruge et "sådant sted". Det siger meget om dig og dit firma bla. hvor seriøse i er og hvad for erfarenhed i har "in business".

Og det er desværre til det negative i dette tilfælde. Så skynd dig at skifte til en "real host" med dit eget firmas tilkøbte domæne navn - og det kanikke gå hurtigt  nok.

 

Helt og lykke med dit projekt!  Stick out tongue

Mvh. whatever.

 

 

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

i har sku nok ret. kender i evt.. nogle der kan sætte en side op for mig til få penge, eller ville i sige at jeg kunne starte med at bruge en skabelon ?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sku godt sætte et CMS Gratis op for dig, hvis du opretter dig hos Surftown gennem www.remy.dk! Wink

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er ren html kode filer uden database så er det bare at downloade filerne til din pc gennem ftp (ftp server) og derefter uploade dem til din nye host.

Eks. kunne være surftown  http://www.surftown.dk eller Active24 (er europas største hoster) http://www.active24.dk

Men husk! You get what you pay for! Personligt ville jeg anbefale active24.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)