Min netbutik, www.ManneQ.com korresponderer rigtig meget via Email. Jeg skriver de samme tekster gang på gang og det er irriterende og tidsrøvende. Eksempel: En kunde ringer og skal have svar/orientering om vores leveringsmuligheder. Næste kunde vil have oplyst vores betalingsbetingelser. Kan du ikke sende mig et kontoudtog er næste spørgsmål. Næste et tilbud. Hvad er jeres leasing-satser, etc, etc, det skifter hele tiden Det er alt for ufleksibelt at lave words-dokumenter, som skal kopieres og indsættes og så rettes til, så Emailen bliver personlig rettet til kunden. Jeg forestiller mig et program, hvor man, når man har åbnet en tom Email til kunden, trykker f.eks alt F12 eller lign, så kan man plukke mellem salgsbrev1,2,3, rykker 1, 2, montagevejledning 1, 2 , tekst 1,2 etc etc. ved tryk på en tast eller to. Hvem bliver min frelser, det er OK, hvis du/I skal have betaling herfor. Mange venlige hilsener fra allan@ManneQ.com tlf 70 236 136
|
Kan du ikke bare lave forskellige signaturer med de tekster du kunne forestille dig.
Jimmy