Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsættelse af standardtekster i Outlook

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kbh Østerbro
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Min netbutik, www.ManneQ.com korresponderer rigtig meget via Email.

Jeg skriver de samme tekster gang på gang og det er irriterende og tidsrøvende.

Eksempel: En kunde ringer og skal have svar/orientering om vores leveringsmuligheder.

Næste kunde vil have oplyst vores betalingsbetingelser.

Kan du ikke sende mig et kontoudtog er næste spørgsmål. Næste et tilbud.

Hvad er jeres leasing-satser, etc, etc, det skifter hele tiden

Det er alt for ufleksibelt at lave words-dokumenter, som skal kopieres og indsættes og så rettes til,

så Emailen bliver personlig rettet til kunden.

Jeg forestiller mig et program, hvor man, når man har åbnet en tom Email til kunden, trykker f.eks alt F12 eller lign, så kan man plukke mellem

salgsbrev1,2,3, rykker 1, 2, montagevejledning 1, 2 , tekst 1,2 etc etc. ved tryk på en tast eller to.

Hvem bliver min frelser, det er OK, hvis du/I skal have betaling herfor.

Mange venlige hilsener fra allan@ManneQ.com tlf 70 236 136

 

 

 

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke bare lave forskellige signaturer med de tekster du kunne forestille dig.

 

Jimmy

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Prøv at kikke nærmere på produktet www.supportfighter.com - det har alle de ting du ønsker, du kan samle alle dine mails her og ikke mindst kan I være flere der besvarer mails til kunderne.

Jeg bruger det selv og er meget glad for det Big Smile

Fra Kbh Østerbro
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forstår jeg ikke, du må meget gerne uddybe det lidt mere.

På forhånd tak og foreløbig tak for svar.

Mange venlige hilsener fra www.ManneQ.com Allan tlf 70 236 136

 

Fra Kbh Østerbro
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Tak for svar

Er det noget med at oprette en række personsignaturer og dermed lave forskellige tekster, som så puttes ind som afsender???

Så er det genialt set, kompliment!  Kigger også på Supportfighter, de har umiddelbart andre gode faciliteter.

Mange venlige hilsener fra www.ManneQ.com Allan tlf 70 236 136

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan, ja det var lidt det jeg tænkte på, det gøres ihvert fald ikek hurtigere. (Og bliver ikke billigere, hvis du i forvejen har office).

Nu ved jeg ikke hvor mange af sådanne standard mails du har brug for, er det mange er det da nok værd at kigge på et mere proffessionelt program.

Der findes jo programmer hvor du kan sende mails ud og få måling på om mailen bliver åbnet, hvilke links der bliver klikket på og meget andet gøjl. Men har du ikke særlig mange support mails, så er jeg sikker på at du kan bruge din tid bedre end at sætte et sådan system op :D.

Jimmy

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

Lav et menupunkt, der hedder FAQ - Frequently Asked Questions. Det er helt almindelig praksis.

Herunder samler du alle de typiske spørgsmål og svar. Så må du opdatere hver gang, der kommer noget nyt, men ellers kan du jo blot henvise til denne underside. 

Fortsat god dag

 

Fra Kbh Østerbro
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lingu

Tak for svar, godt indlæg, men når jeg er i Outlook med en åben mail til en kunde, kundeemne, kan jeg kun højreklikke og indsætte det, som ligger i kopiering, d.v.s. en bestemt tekst, jeg har brug for at kunne vælge mellem en række forskellige tekster og det kan man tilsyneladende ikke sådan lige, jeg skal først ud af programmet, finde relevant tekst, mærke det kopiering, tilbage til oprindelig Email og så indsætte.

Men tak for svar/indlæg, en god ide i anden forbindelse.  Mange venlige hilsener fra www.ManneQ.com Allan tlf 70 236 136

 

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger Word 2007som din emaileditor, kan du direkte, når du besvarer mailen, få en "signatur" på (som sagtens jo kan være en standardtekst) ved at vælge punktet "signatur", som er fremme lidt til højre øverst oppe, når du begynder at svare på mailen. Du kan så her vælge at skrive en ny (hedder "Signaturer...")  og gemme den under et navn, du kan huske - eller vælge een på signaturlisten, du allerede har gemt.

Det samme kan lade sig gøre i ældre versioner af Officepakken, men her kan jeg ikke lige huske fremgangsmåden.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Kbh Østerbro
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tips og råd til alle, jeg har besluttet at udskifte mit Outlook Express med Outlook, idet signaturer skulle kunne oprettes der problemfrit,så jeg via signatur A kan indlægge tekst A, signatur B, tekst B, etc, etc i mine mails afhængig af, om nogen skal have svar angående butiksinventar, mannequiner, giner, leasing, belysning eller indretning osv., osv..

TAK TIL ALLE.

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)