Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partner søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er en fyr på 25 år, bor i København og har haft et års studie som markedsføringsøkonom. Jeg har store kendskab til asiatisk kultur og behersk sig i kinesiske sprog.  

P.t. spekulere jeg at oprette en virksomhed som beskæftig sig i import og b2b salg, men mangler en partner som kan sparre med og måske investere med i projektet, jeg er også åbne for ny ideer.

 

Hvis det vakte din interesse, kan du kontakte mig på min email.

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lyder spændende. Jeg er altid åben for nye kontakter, og rådgivning indenfor iværksætteri.

Jeg har været i salgsbranchen i 8 år nu, hvor jeg i 5 år har siddet i ledelsen. Jeg er pt. ved at etablere en virksomhed der skal hjælpe nye iværksættere med at komme i gang. Det er i form af:

- Rådgivning

- Webudvikling

- Grafiske opgaver

- Markedsføring

- Sparring

- Økonomi

- Konceptudarbejdelse

- Salg

 -og generelt rådgivning når man starter op.

Jeg vil meget gerne høre mere om din idé, og hvad du mere konkret har i tankerne omkring det.

Du kan kontakte mig på

henriknie24@hotmail.com

Med venlig hilsen

Henrik

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er 34 år og bosat i Herning, jeg har et nyere marketingsfirma, hvor jeg går med samme tanker som dig.

Jeg har et bredt netværk, og adgang til flere salgskanaler. Jeg har nogle meget konkrete ideer, som jeg kunne bruge en partner til hjælpe med at løfte.

Jeg kan ikke se din mailadresse, men min er Thor@jendresen-marketing.dk

Fra Ruds Vedby
Tilmeldt 25. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg sidder i øjeblikket med et færdig projekt og forretningsplan indenfor import. Finansiering er på plads, hvis jeg blot kan finde en makker, som kan afløse mig såfremt jeg får en tagsten i hovedet.

Er du stadig i gang med at studere? Jeg må lige advare dig, at jeg er sådan ca. gammel nok til at være din far - men har en pokkers bunke erfaring (og uddannelse) i international handel.

Lad mig høre lidt mere - e-mail: okh@koustrup.com

mvh Ole

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)