Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktion af børnetøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Ved, at dette emne igennem tiderne har været oppe at vende en del gange her på amino, men da det først er interessant for mig nu, har jeg brug for de nyeste muligheder/updates.

Jeg har igennem en længere periode designet og syet børnetøj på hyggebasis. Da efterspørgslen er ved at være stor, har jeg overvejet at forsøge mig som selvstændig - ved godt, at det er mange om budet!!

Jeg forstiller mig, at jeg i givet fald selv skal designe tøjet og sælge det til forretninger, men have en fabrik/systue til at sy det. Men hvordan pokker kommer jeg lige igang? Ved jo at det er billigst i udlandet, men synes også at det virker lidt uoverskueligt at skulle rejse til fx. Kina for at "forhandle". Har jo desuden kun mine egne håndtegnede designs og "hjemmesyede modeller" at fremvise - er det mon nok??

Nogle, der kender nogle danske agenter med egen systue i udlandet, eller som på anden måde kan styre produktionen? ....Og selvfølgelig uden at det koster en formue....!!

Alle gode råd, idéer og lign. i forbindelse med mit "lille" projekt modtages med kyshånd

Mvh

Tine

Ps. Og så findes der vel også en derude, der er verdensmester i at fremtrylle gode navne, ik?*S*

Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Jeg kan godt formidle kontakt og evt. stå for produktionen på systue i Rumænien.

Ring mig venligst op på 26199112

Mvh Nicu

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

kik lidt på www.sydine.com der er meget god info om hvordan man kan komme igang med en produktion m.m. Sydine er en lille Dansk / Moldavisk systue under faglige Danske hænder. De syr med omhu og de kan sy i små mængder og hjælper også gerne med design og prototyper. Og meget mere...  De har erfaring med børnetøj, og også med strik og hækling

ring eller skriv gerne for mere info.. 36992141  De bedste hilsner Rodica

 

Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine.

Jeg opstarter en systue i Allerød. Jeg har 15 års erfaring i at sy tøj, både til voksne og til børn.

Du kan ringe til mig hvis du er intresseret i at vi snakker videre om det tlf: 60 63 10 06

Hilsen Syposen

Malene Houmøller

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)