Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til koncept start..

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 05:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket grundlag mener du da?? 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 05:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg nåede at rette mig selv i i min første post var om det kun er 16-18års fester du vil holde?


Jeg ved bare ikke hvor tryg jeg ville være med en 16årige rende rundt og styre et event for "voksne".

Tvivl ikke, jeg syntes det er et fedt koncept og flot at du tager initiativ til det som 16årige, men jeg kan som sagt ikke undgå at se nogen problemer i det.

Fra Køge
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 05:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Et eller andet sted kan jeg ikke se hvad problemet er i det. Jeg har lavet mit første 16+ event første gang da jeg var 14 et halvt. Der trak det fuldt hus :). 
- Samt har jeg ryg støtte fra mange store kunstnere og solister som hjælper og støtter mig 100% i det jeg laver. Og der er jo ingen der ved hvor gammel jeg er. Da jeg kun selv spiller denne aften. Bestyre natklubben har jeg jo en anden til som er 19 år.. Men det er jo stadig mit koncept, og mig der fast ligger strategien :).. 

Så et eller andet sted kan jeg ikke se noget problem (-; men det er helt iorden at se de negative ting også :) .. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 05:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er heller ikke et problem som sådan,  skulle bare vide hvordan det funker og hvordan du klare dig igennem det hele. :) men som jeg skrev, syntes det var flot klaret :) Det er godt der er flere af os unge iværksættere. startede selv mobil diskotek som 14-15 årige.  :)

 


Held og lykke med det:)

 

Og hvis du mangler en Engelsk rapper som du vil booke så kan jeg skaffe dig en af verdens hurtigste rappere. UZO er peanuts i forhold til ham, og Mc Clemens er solgt til stand lakrids i ham ;)

Fra Køge
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :

yes præcis.. og det er jo i den alder hvor man syntes det rigtig sjovt :) .. 

Jamen tak for det.. Og du høre fra mig hvis vi står og skal lave et event, hvor vi skal bruge en rapper ((-; 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)