Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min website.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået rette min website. og kunne godt bruge jeres meninger om siden.

På forhånd tak.

www.jh-service.comWink

Jannie H

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine første tanker om sitet var:

Enkelthed, overskuelighed.

Er det bl.a dette du har haft i tankerne for dit site?

Designmæssigt set mener jeg ikke det er overvældende.. Måske kunne sitet personliggøres lidt mere med f.eks et godt billede af jeres biler, og et par ansatte der er igang med et eller andet.. Jeg synes der mangler noget dynamik.

Dit site overholder W3, og fungerer lige godt i IE, FF og Opera det betyder at din hjemmeside se ens ud uanset browser i næsten 100% af alle besøg.

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RonnieF

Jeg siger tak for dit svar,

Og ja! - du har ret i at den har sin enkelt, og overskuelighed det er bevist. Årsagen til at der ikke er medarbejder, og eller biler, hvis man ser website over mindre rengøringsfirmaer, har mange de samme ting, derfor har jeg valgt denne website. Wink

 

Mvh. Jannie H

 

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så bukker og nejer jeg, for så har du ramt plet. Dog vil jeg lige sige en sidste ting på falderebet.. Sitet er meget "koldt".. Farven blå er meget dominerende og er en kold farve at bruge i denne årstid.. Måske kunne man bruge dampende vand istedet osv.. Der er jo også noget psykologisk i at se en hjemmeside der er "varm" og "indbydende" om vinteren, og en hjemmeside der virker "kold" og "beroligende" om sommeren?

Bare en tanke!

Hilsen Ronnie

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg tager forslaget med kyshånd,Wink

Mvh. Jannie.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker i hvert fald som en meget enkelt og let overskuelig hjemmeside. Et simpelt design, med ikke for meget information på. Det virker til, at man nemt kan finde det man skal bruge.

Men jeg synes der mangler et eller andet, som "fanger" mig, og som vi få mig til at vælge lige akkurat din side. Synes måske at dit logo i oppe i venstre hjørne, virker lidt malplaceret på en måde.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JH.

Det vand for oven forvirrer mig lidt, kan godt se tanken bag effekten, men den fanger ikke lige mig. Jeg tog fx. mig selv i at stirre på den og vente på hvornår den ville starte forfra, istedet for at læse din virksomhedsprofil. :)

Overordnet er det et dejligt enkelt design, det henvender sig til forbrugeren der skal bruge en service ydelse og ikke andet dingeldangel som man skal lede/kæmpe sig igennem på siden, pil op.

Flotte billeder der er brugt i diverse menuer.

Held og lykke med dit nye site

 

mvh.

Michael

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg siger tak for info.

Det med vand foroven har jeg fået ændret, da det kørte hele tiden. Så spørgsmålet er om det skal stoppes helt. Jeg syntes godt nok selv at det er flot, men godt med andres meninger. Den skulle jo gerne give noget på sigt...Wink

Mvh. Jannie H

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie

Jeg syntes at teksterne på jeres site skal peppes op. Det virker meget "på afstand", ikke særligt levende, for lange og generelt mangler der formateringer, så det er nemmere at læse.

Jeg faldt primært over denne sætning:

"Denne virksomhed er et rengørings firma, hvor Kvalitet og den personlige service sættes i højsæde."

Skriv evt. "Vi sættter kvalitet og personlig service i højsædet"

Held og lykke med sitet

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie

Jeg er enig med René. Hvorfor?->

Jeg kan godt lide dit "kolde" design, som jeg nærmere ser som 'rent'. Metaforen er tydelig: et rengøringsfirma med rene linjer. Dette skal overføres til jeres sprog! Udover at peppe sætningerne op synes jeg også det er vigtigt i jeres tilfælde, at teksterne ikke har "sproglige pletter og misfarvninger".  :)

-> Derfor!
Der er et par komma- og stavefejl, men værre synes jeg "rode"-fejlene er:

1) "Vores målsætning er beskrevet som følgende:" i stedet for bare "Vores målsætning er:" (Men hør, er det egentlig overhovedet "målsætninger"?)
2) "I vores rengøringsfirma er medarbejderen altid den vigtige faktor, det er også der servicemedarbejderen har den største indflydelse på den kvalitet kunderne oplever, derfor motivere vi løbende medarbejderen gennem træning og uddannelse." ???
3) ...

Skriv, hvis du er interesseret i en sprogvask af hjemmesiden!

Mvh Søren, selvstændig retoriker, Sprogzonen.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)