Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtige penge

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa folket..

 

Sidder der én herinde som mangler en til noget arbejde??mangle hurtige penge så jeg vil arbejde hårdt med glæde for at kunne få betalt min gæld af...

 

 

 

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skriver absolut intet om dine kompetencer.
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har afsluttet HHX i 2001, derudover arbejdet som guide nogle mrd efter ednt gudeiskole i 2002 ...

Så har jeg været i postdanmark(bud), og derudover rengøring samt stået i en kiosk...

 

 

 


Jeg er en udadvendt person, altid i godt humør, hurtig til at sætte mig ind i nye ting.



Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Guccilutti,

Du har spurgt om det samme før, og må sige at den "nemmeste" vej til nemme penge ofte går gennem et vikarbureau.

Gå ind på www.dgs.dk (de gule sider) og søg på vikarbureau (i århus selvfølgelig). Har et par kammeraeter, der render rundt nede på havnen til meget gode timelønninger gennem et vikarbureau.

Ellers så skriv en ansøgning til hjemmeplejen, der mangler de altid afløsere - og du virker som en der godt kan lide at arbejde med mennesker.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Du nævner absolut heller ingen ting om hvor i landet du befinder sig.. Så står man og mangler en vinduespudser, eller andet som du tilbyder - så er det væsentligt om du er fra skagen eller bornholm? :)

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er fra Århus..

 

SÅ job i Århus vil være fedt..Men med en god timeløn...Gider ikker engøring slid arbejde mere!

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/23/2006 11:57:26 PM
Forfatter:guccilutti

Sidder der én herinde som mangler en til noget arbejde??mangle hurtige penge så jeg vil arbejde hårdt med glæde for at kunne få betalt min gæld af...






Så du mangler ''hurtige penge'', men gider ikke ''slid'' som du skriver i et andet indlæg? Med den slags motivation i en jobsøgning, er jeg sikker på at du får en mange henvendelser... eller... *host host*

Prøv evt i MLM tråden, plejer at være en masse af den slags derinde




Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
I min verden plejer der ikke at være forskel på "hårdt arbejde" og "slid" og ofte hører ting som en god løn sammen med arbejdsindsatsen eller uddannelsesniveauet.

Så det er bare på med vanten og ud og knokle hvis du vil have nogen hurtige penge.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære GucciLutti

Welcome to the real world!! Herude skal man rent faktisk yde for at nyde ;-)

For lidt over et år siden tog min bank røven på mig efter en leverandør gik konkurs, og jeg måtte i en periode (på 9 mdr!) ud og arbejde vikarjob som supplement til min virksomhed... Jeg har været mange forskellige steder, lagervikar på L''oreal (RØVSYGT), kuvertering, receptionist etc... når det så blev fredag, kørte jeg direkte fra job til Virum kl. 17 for at sætte mig ind i en Taxa og køre til lørdag morgen kl. 6, hjem og sove, op igen lørdag kl. 17 i Virum og køre 12 timer til... sove søndagen ud, op mandag morgen og på 37-timers job igen... Virksomheden, ja den passede jeg i hverdagene fra 17-22/23 om aftenen inden jeg faldt fuldstændig død om på sengen, eller nogle gange indover computeren...

Så hvis du virkelig vil noget med dit indlæg, drop alt dit crap shit og få fingeren ud af den brune og lav noget!! Vikarbureauer mangler ALTID folk...

I dag, et års tid efter, arbejder jeg stadig fra 8 til 23, men heldigvis 100% med min virksomhed nu... alene af den ene grund, at jeg ikke var for fin til at knokle r*ven ud af bukserne for at holde skindet på næsen og fogedretten for døren da det virkelig galt...!!

 

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Ja, der er intet som kommer af sig selv og man kommer ikke sovende til noget i dag!

Arbejder selv på natjob (det er der de gode penge er), min kone har ekstra job hver weekend, foruden sit fuldtidsjob - alt dette gør vi for at kunne opfylde vores drøm om eget firma, som vi brænder for.

 

Så Matt med flere har så ganske ret, drop de fine fornemmelser, hvis du virkelig mener det.

 

Held og lykke med jobsøgningen.

 

 

 

Med venlig hilsen

PB


Side 1 ud af 1 (10 indlæg)